کد خبر: ۲۲۱۲۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
دروازه‌بان ملي‌پوش فولاد خوزستان در مورد بحث جعلي بودن کارت پايان خدمت بعضي از بازيکنان تيمش گفت: دوست ندارم در مورد اين حرف‌هاي مسخره صحبت کنم.

 

سوشا مکاني ضمن بيان اين مطلب گفت: صحبت کردن در مورد جعلي بودن کارت پايان خدمت برخي بازيکنان فولاد مسخره است و من اصلاً يک ثانيه هم به اين موضوع فکر نمي‌‌کنم. وقتي چنين خبري را شنيدم فقط خنديدم. اين خبرهاي بي‌ارزش نبايد ذهن ما را درگير کند. من هيچ صحبتي در اين مورد ندارم و همانطور که گفتم مسائل بي‌ارزش برايم اهميتي ندارد.

به نقل از تسنيم، وي در مورد وضعيتش براي فصل آينده خاطر نشان کرد: من هنوز تصميم خاصي نگرفته‌ام و بعد از دو بازي رفت و برگشت مقابل السد قطر، قراردادم با فولاد تمام مي‌‌شود. گزينه اول من تيمي است که حسين فرکي در آن حضور دارد و بايد منتظر بمانم. من نمي‌‌دانم فرکي مي‌‌ماند يا جدا مي‌‌شود ولي دوست دارم همچنان زير نظر اين مربي کار کنم.

دروازه‌بان فولاد خوزستان به حساسيت ديدار تيمش مقابل السد قطر در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا اشاره کرد و گفت:‌ السد تيم خوبي است اما مطمئناً کادر فني فولاد با شناخت کامل از حريف قطري، تيم ما را آماده خواهد کرد. شرايط فولاد بسيار خوب است و من شانس برد تيم خودم را بيشتر مي‌دانم. معمولاً پيش‌بيني‌هاي من درست از آب درمي‌آيد و اميدوارم فولاد با عبور از السد به مرحله بعدي برود.

مکاني در پاسخ به اين پرسش که «چقدر احتمال مي‌‌دهي همراه با تيم ملي‌ به جام جهاني بروي؟»، گفت: تمرين کردن يک بخش قضيه است و بخش ديگر به تصميم سرمربي بستگي دارد. من نهايت تلاشم را در تمرينات انجام مي‌دهم و چيزي کم نمي‌گذارم. نتيجه کار و تمرينات من اين است که به جام جهاني بروم ولي تصميم‌گيرنده خودم نيستم. من دوست ندارم با شانس و اتفاق به جام جهاني بروم و مي‌‌خواهم با تلاشي که دارم نظر سرمربي تيم ملي را جلب کنم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها