کد خبر: ۲۲۱۱۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
گذرنامه ملی پوش باشگاه استقلال به علت بدهی مالیاتی سنگینی ضبط شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، خسرو حیدری پس از ورود به ایران به آن کنار منارها در فرودگاه احضار شد و ماموران حاضر، گذرنامه وی را ضبط کردند.

 

حیدری که از این اتفاق بسیار عصبانی بود در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر علت ضبط گذرنامه اش پاسخی به آنها نداد. اما او پس از مدتی گفت: «در روزهایی که در آفریقای جنوبی بودم ممنوع الخروج بودم و چون خودم در ایران نبودم به محض ورود به ایران پاسپورتم را گرفتم. این اتفاق نباید می‌ افتاد اما با توجه به عدم پرداخت مالیاتی من طبیعی بود که رخ بدهد.»

 

پیگیری ها در این زمینه به اینجا رسید که علت ضبط گذرنامه خسرو حیدری بدهی مالیاتی سنگینی است که این بازیکن باید آن را به اداره مالیات پرداخت کند.

 

البته قاعدتا همانطور که در قرارداد خسرو آمده باشگاه استقلال باید مبلغ مالیات خسرو را پرداخت می‌ کرده که آنها طبق معمول در این زمینه کوتاهی کردند. ظاهرا بخشی از بدهی مالیاتی خسرو هم مربوط به حضور او در سپاهان است.

 

حیدری در این خصوص گفت: «در روزهای آینده این مشکل را حل می‌ کنم و جای نگرانی نیست.»

 

خسرو باید از فردا از این باشگاه به آن باشگاه برود تا بتواند به وضعیت خود سر و سامانی بدهد. این بازیکن باتجربه تیم‌ملی‌ با اتفاق امروز به خیل آدم هایی پیوست که از باشگاه استقلال زخمی بر تن دارند.

 

گفتنی است سازمان لیگ برتر فوتبال ایران از امسال به دلیل تکرار این مسئله، رفع و رجوع مشکلات مالیاتی را متوجه خود بازیکنان کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها