کد خبر: ۲۲۱۰۵
زمان انتشار: ۱۷:۰۷     ۱۲ مهر ۱۳۹۰
حجت الاسلام سالک با انتقاد شدید از نحوه انتشار سخنان خود در سایت خبری ارگان قاليباف تاکید کرد: بنده اعضای جبهه پایداری را قطعا از اضلاع جبهه اصولگرایی می‌دانم و شاگردی و همراه اساتید بزرگی مانند حضرت آیت‌‌الله مصباح یزدی را در این 40 سال برای خود افتخار می‌دانم.

 به گزارش 598، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با فارس با انتقاد شدید از نحوه انتشار سخنان خود در یک سایت خبری منتسب به اصولگرایان، تیتر انتخابی این سایت(قدرت جذب «پول» جریان انحرافی برای جبهه پایداری) را حرکتی ژورنالیستی خواند و اظهارداشت: من این سایت و برخی دیگر از سایت‌هایی را که به دنبال اغراض سیاسی خود هستند را نصحیت می‌کنم که دست از این کارها خود بردارند.
 
وی گفت: مطالب بیان شده در این گفت و گو کاملا روشن است من گفته‌ام که من شنونده این اخبار هستم و اطلاع دقیق از این اخبار ندارم، اما طوری مطالب منتشر شد که گویا من یقیناً این مطلب را گفته‌ام.
 
سخنگوی جامعه روحانیت مبارزه ادامه داد: بنده اعضای جبهه پایداری را قطعا از اطلاع جبهه اصولگرا می‌دانم و شاگردی و همراه اساتید بزرگی مانند حضرت آیت الله مصباح یزدی را در این 40 سال برای خود افتخار می‌دانم؛ آیت الله مصباح یزدی شخصیتی است که رهبر معظم انقلاب درباره معظم له فرمودند که ایشان جای شهید مطهری رادر عصر حاضر پر کرده‌اند.
 
سالک گفت: این اتهامات منتشر شده به نقل از من، توهین به اعضاء جبهه پایداری است. اعضا جبهه پایداری را بنده می‌شناسم آنها افرادی ولایی، معتقد، اصولگرا ودلسوز انقلاب اسلامی هستند. نقش تعیین کننده آنها در مقابله و مبارزه با جریان برانداز دوم‌خرداد و اصلاح طلبان در فتنه 88 و حتی ساکتین بر کسی پوشیده نیست.
 
وی افزود: منشور اصولگرایی سند راهبردی همه طیف‌‌های اصولگرایی است و همه اضلاع بر آن پایند هستند.
 
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: جریان انحرافی جریان خطرناکی است که همه ما باید در مقابل آن هوشیار باشیم و افکار انحرافی آنها را تبیین کنیم و این مسائل ربطی به جبهه پایداری ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
یه کم هم این سایت هایی که علیه دولت فعالیت می کنند را نصیحت کنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها