کد خبر: ۲۲۰۹۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: توني اوليويرا نمي‌خواهد به تراکتورسازي بازگردد اما دنبال بهانه است تا مقابل هواداران قرار نگيرد.

 

جمشيد نظمي در مورد اينکه شايعه شده در جلسه او با پيشکسوتان باشگاه تراکتورسازي به او رسول خطيبي را براي هدايت اين تيم در سال بعد پيشنهاد داده‌اند، عنوان کرد: برخي رسانه‌ها براي بازتاب و فروش بيشتر چنين اخباري را مطرح مي‌کنند اما در جلسه با پيشکسوتان هيچ صحبتي در مورد سرمربي تيم نداشتيم. از آنها خواستيم ما را نصيحت کنند و صحبت‌هايشان را بشنويم. به هيچ وجه صحبتي در مورد سرمربي انجام نشد.

به گزارش فارس، وي افزود: در جلسه با پيشکسوتان بيشتر تلاش کرديم صحبت‌هاي کلي در مورد تيم انجام دهيم. نامه‌اي نوشتم و آن را امروز ابلاغ کردم تا در دفتر باشگاه دفتري براي پيشکسوتان ايجاد کنند و اين محل مکاني براي ارتباط بين پيشکسوتان و استفاده از نظرات آنها شود. باور کنيد در جلسه‌اي که با پيشکسوتان داشتيم برخي از آنها يکديگر را بعد از 10 الي 15 سال مي‌ديدند. با برنامه‌اي که داريم مي‌خواهيم شرايط بهتري را برايشان به وجود بياوريم. اين کار از لحاظ رواني نيز روي پيشکسوتان تأثير مي‌گذارد و باعث مي‌شود آنها احساس تنهايي نکنند. همچنين پيشکسوتان نقطه نظرات خوبي دارند که مي‌توانيم از نظراتشان استفاده کنيم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در ادامه خاطر نشان کرد: يکي از جدي‌ترين بحث‌هايي که در جلسه با پيشکسوتان مطرح شد بحث تقويت آکادمي باشگاه است. زماني که تراکتورسازي در امر بازيکن‌سازي قوي ظاهر مي‌شد علاوه بر اينکه تيم قدرتمندي در اختيار داشت بازيکنان بزرگي را به ساير تيم‌ها معرفي مي‌کرد. کوشافر تجربيات گذشته را به ما منتقل کرد و ساير دوستان نيز نظرات خوبي را بيان کردند. مسئله بومي‌گرايي مد نظر ما است. همانطور که گفتم صحبت ديگري مطرح نشد هرچند خطيبي‌ دوست و عزيز ما است اما هيچ صحبتي در اين ارتباط انجام نداديم.

نظمي در پاسخ به اين سؤال که چرا توني اوليويرا جواب قاطعي به باشگاه نمي‌دهد و آيا اين مسئله باعث نمي‌شود باشگاه از ساير رقيبان خود عقب بيفتد، اظهار داشت: اگر واقعيت را بخواهم بيان کنم بايد بگويم از وقتي که مذاکرات را با توني اوليويرا آغاز کرديم احساس کردم که او بناي ماندن ندارد. به نظر مي‌رسيد اوليويرا نمي‌خواهد در تيم بماند اما از طرف ديگر دوست ندارد مقابل هواداراني که از او جانانه حمايت کردند قرار بگيرد. از اولين جلسه‌اي که با او برگزار کرديم اوليويرا از پاسخگويي به ما طفره رفت. حتي در جلسه سومي که با او داشتيم گفتيم که هيچ مشکلي براي عقد قرارداد نداريم و مصوبه هيأت مديره را نيز در اين راستا اخذ کرديم اما او هيچ جوابي به ما نداد. سرمربي در تمام دنيا به باشگاه برنامه مي‌دهد اما او اين کار را نکرد و حتي وقتي ما به ايشان برنامه داديم او به دنبال بهانه آوردن براي نيامدن است تا تقصيرات را گردن باشگاه بيندازد.

وي تأکيد کرد: آخرين نتيجه‌اي که ما از مذاکرات داشتيم پيام کوتاه مديربرنامه‌هاي اوليويرا در تلفن همراه من است. او يک جواب به من داد و حاصل آن اين بود که اوليويرا يا به تيم خارجي مي‌رود يا اينکه به خاطر وضعيت خانواده‌اش و مشکلاتي که براي همسر او به وجود آمده مربيگري را به طور کامل کنار مي‌گذارد. باز هم تأکيد مي‌کنم اوليويرا براي عدم حضور در تراکتورسازي به دنبال بهانه مي‌گردد داشتن طلب و اينکه پولم را نداده اند همه بهانه است. در اين شرايط اگر ما به او پولي بدهيم و بدهي‌اش را پرداخت کنيم باز هم ممکن است او به تراکتورسازي نيايد. ما چک سفيد امضا کرديم و گفتيم هيأت مديره رضايت کامل داده شما رقم و شرايط قرارداد را بگو اما او چيزي اعلام نکرده و فقط طفره رفت.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در پاسخ به اين سؤال که آيا نمي‌خواهند وضعيت باشگاه را مشخص کنند چرا که زمان در حال از دست رفتن است، يادآور شد: امروز يا فردا هيأت مديره باشگاه جلسه‌اي برگزار مي‌کند تا هر چه زودتر در مورد وضعيت تراکتورسازي به نتيجه برسيم. نمي‌توانيم بيش از اين منتظر ناز و غمزه اوليويرا بمانيم. در قبال هواداران و مردمي که با تمام وجود از تيم حمايت کردند مديون هستيم و بايد تصميم مناسبي را بگيريم.

نظمي در مورد اينکه گفته مي‌شود محمد ابراهيمي 150 ميليون جريمه شده است، گفت: کميته انضباطي رأي اين بازيکن را اعلام کرده اما به طور دقيق اين رأي را در خاطر ندارم. بنده عضو کميته انضباطي باشگاه نيستم و اينکه بخواهم اين مسئله را تأييد يا تکذيب کنم ممکن است دچار خطا شوم.

وي در مورد اينکه آيا براي تمديد قرارداد با علي کريمي اقدامي انجام داده‌اند، اظهار داشت: با هيچ‌کس هنوز مذاکره نکرديم و منتظر هستيم ابتدا وضعيت توني اوليويرا مشخص شود.

نظمي در مورد اينکه گفته مي‌شود برخي از بازيکنان در فولاد خوزستان با کارت پايان خدمت جعلي بازي کردند، گفت: اطلاعي از اين موضوع ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها