کد خبر: ۲۲۰۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۲ مهر ۱۳۹۰
آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد:
یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به اینکه برخی کوتاهی‌ها منجر به تلخ شدن کام ملت شده است، گفت: باید تذکرات و منویات مقام معظم رهبری به صورت کامل اجرایی شود.
به گزارش سرویس حوزه و مراجع پایگاه598 به نقل از فارس، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار کارکنان نیروی دریایی سپاه در سخنانی با اشاره به اینکه هر کار و اقدامی که برای رضای خداوند متعال باشد، اجر بسیار زیادی دارد، اظهار داشت: هر حرکتی که در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت به مردم صورت گیرد مورد قبول حضرت حق قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه گاهی حرکت در راه خدا و برای دفاع از دین منجر به شهادت می‌شود، گفت: شهدا از اجرا بسیار والایی برخوردار هستند و کسانی نیز که عمر خود را در مسیر خدمت به مردم و در راه خدا سپری می‌کنند پاداش ارزشمندی می‌گیرند.
استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: خداوند به این بندگان خود روزی بسیاری را ارزانی خواهد داشت، چرا که بهترین روزی دهندگان خداوند متعال است.
وی افزود: البته برخی اوقات ما بنده شایسته خداوند نیستیم و در میان دستورات خداوند هرچه که به نفعمان باشد را اجرا می‌کنیم که این اقدام شایسته نیست.
آیت‌الله علوی گرگانی گفت: حضرت سید الشهدا در روز عاشورا پس از تحمل همه سختی‌ها باز فرمودند که خدایا به رضای تو راضی هستم و ما نیز اگر حسینی شویم رحمت الهی نصیب ما خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که زیر سایه ولایت الله، ولایت امام زمان و ولایت فقیه هستیم.
استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: زیر سایه ولایت بودن به این معنا است که مطیع ولایت باشیم و اگر از ولایت پیروی کنیم مشکلی نخواهیم داشت.
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند برخی از تذکراتی که ایشان در گذشته داده بودند آنگونه که باید و شاید اجرایی نشده بود و به همین دلیل برخی مشکلات به وجود آمد.
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه برخی کوتاهی‌ها منجر به تلخ شدن کام ملت شده است، گفت: اگر آنچه رهبری می‌فرمایند را به صورت کامل عملی کنیم نتیجه خوبی خواهیم گرفت و همه باید اطاعت امر را سرلوحه امور قرار دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها