کد خبر: ۲۲۰۹۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: هم دايي و هم من در اين فوتبال کار کرده‌ايم و مطمئن باشيد هيچ مشکلي پيش نمي‌آيد.

 

عليرضا رحيمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، درباره انتخابش به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس و اينکه چه تفاوتي بين سپاهان و پرسپوليس وجود دارد، اظهار داشت: باشگاه شرح وظايفي دارد و کارها در حال انجام شدن است. بين سپاهان و پرسپوليس تفاوتي وجود ندارد و دوست ندارم وارد اين بحث‌ها شوم.



مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص اينکه با توجه به سوابقش در باشگاه سپاهان انتظارات از او در پرسپوليس بالا است، تصريح کرد: پرسپوليس باشگاه بزرگي است و انتظارات از ما زياد است. کار کردن در پرسپوليس کار ساده و راحتي نيست و اگر يک اشتباه انجام دهيم، کل کشور متوجه مي‌شوند. بايد مواظب باشيم اشتباهاتي نکنيم که به ضرر پرسپوليس باشد.

به نقل از تسنيم، رحيمي با بيان اينکه هواداران پرسپوليس که نگران تيم‌شان هستند، براي ما مهم‌اند، ادامه داد: بايد کاري کنم که هواداران پرسپوليس آرامش داشته باشند و خيال‌شان راحت باشد که تيم‌شان مشکلي ندارد. از آنها مي‌خواهم که به ورزشگاه بيايند و تيم‌شان را تشويق کنند تا پرسپوليس قهرمان شود. متاسفانه متوجه شدم در جايي به نقل از من گفته بودند که بايد سکوهاي تماشاگران پرسپوليس را کنترل کنيم در صورتي که اصلا چنين حرفي را نزده‌ام و دنبال اين چيزها نيستيم.

وي تاکيد کرد: دنبال اين هستيم که هواداران آرامش داشته باشند و اين آرامش آنها نياز به برنامه‌ريزي ما دارد. زماني در خانه آرامش داريم که مشکلي بابت پول اجازه خانه، آب‌ و برق و ... وجود نداشته باشد و طبيعي است که نمي‌توانيم در خانه‌اي زندگي کنيم که مشکل پرداخت پول آب‌ و برق دارد. هواداران پرسپوليس بايد به صورت عملي آرامش را لمس کنند. از طريق خبرگزاري تسنيم اعلام مي‌کنم هر کسي که پرسپوليس را دوست دارد، به اين تيم کمک کند.

رحيمي در پاسخ به اين سوال که آيا تنها ترزيق پول مشکل پرسپوليس را حل مي‌کند؟ خاطرنشان کرد: بحث ما تنها پول نيست. اگر 100 ميليارد هم بدهيم ولي نظم و انضباطي در تيم نباشد، وضعيت بدتر مي‌شود. بخشي از مشکلات پرسپوليس پول است اما همه مشکلات پول نيست. اگر بازيکنان به مديرعامل اعتماد پيدا کردند و متقابلا مديرعامل هم به بازيکن اعتماد داشته باشد، آرامش در تيم وجود خواهد داشت.

وي در مورد جلساتي که با علي دايي براي فصل آينده داشته، عنوان کرد: نه من مي‌خواهم بيشتر از شرح وظايفم عمل کنم و نه علي دايي. هم دايي و هم من در اين فوتبال کار کرده‌ايم و مطمئن باشيد هيچ مشکلي پيش نمي‌آيد. سرمربي تيم ما بايد در زمينه فني حرف اول و آخر را بزند، بنابراين دنبال اين هستم که تيم در آرامش باشد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه آيا دايي ليستي براي فصل آينده به او داده است يا نه، گفت: دايي هنوز ليستي به ما نداده و از او خواسته‌ايم هر چه زودتر در يکي دو روز آينده ليست فصل آينده خود را به باشگاه ارائه دهد.

رحيمي در مورد شايعه مذاکره با زلاتکو کرانچار سرمربي فصل گذشته سپاهان عنوان کرد: زماني که نام برانکو ايوانکوويچ هم به ميان آمد، تعجب کردم. 100 بار اعلام کرده‌ام که علي دايي سرمربي پرسپوليس است و اگر برخي نام‌هاي ديگري مطرح مي‌کنند شايد دنبال چيزهاي ديگري هستند.

وي در خصوص جعلي بودن کارت پايان خدمت برخي از بازيکنان فولاد خوزستان گفت: شب گذشته متوجه چنين موضوعي شدم و بايد بگويم باشگاه پرسپوليس دنبال اين نيست که براي ورزشکاري مشکلي پيش بيايد يا دنبال گرفتن امتياز نيستيم. فولاد تيم خيلي خوبي بود که فصل گذشته زحمت زيادي کشيد و اميدوارم اين مشکل آنها حل شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص پرونده‌هاي پرسپوليس در فيفا و مشکل محمدرضا خلعتبري با تيم عجمان امارات خاطرنشان کرد: به همه مشکلات رسيدگي خواهد شد و نمي‌گذاريم بدهي بر جاي بماند.

رحيمي در پايان گفت: اميدوارم اين مسائل براي آنها حقيقت نداشته باشد اما اگر مسئله‌اي باشد، سازمان ليگ پيگير اين موضوع خواهد بود و ما هيچ اقدامي انجام نمي‌دهيم چون خوشحال نمي‌شويم که براي فولاد مشکلي پيش بيايد. دوست داريم هر امتيازي مي‌گيريم از داخل زمين باشد نه بيرون زمين.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها