کد خبر: ۲۲۰۹۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز گفت: نامه‌اي براي کميته انضباطي زديم و اعتراضمان را درباره شايعه کارت پايان ‌خدمت جعلي يکي از بازيکنان پيکان مطرح کرديم.

 

محمد عاري در خصوص واکنش باشگاه فجرسپاسي شيراز نسبت به شايعه کارت پايان خدمت جعلي يکي از بازيکنان پيکان گفت: ما در دادسراي نظامي پيگير اين قضيه هستيم و در ابتدا به ساکن هم به کميته انضباطي اعلام کرديم چراکه طبق قانون هر کسي که اعتراضي دارد بايد ابتدا به کميته انضباطي مراجعه کند و ما هم همين کار را کرديم.

به نقل از فارس، سرپرست تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز در پاسخ به اين شايعه که گفته مي‌شود خبر جعلي بودن کارت پايان خدمت تعدادي از بازيکنان فوتبال توسط آيت‌اللهي که خود شيرازي است منتشر شده تصريح کرد: همه ما بايد آن دنيا جوابگوي اظهاراتمان باشيم خدا را شاهد مي‌گيرم و قسم جلاله مي‌خورم که او سر سوزني در اين قضيه دخيل نيست و هيچ نقشي در اين موضوع ندارد. پيگيري اين مسائل با مراجع ذي‌صلاح است و نبايد دنيا و آخرتمان را بي‌خود و بي‌جهت حراج کنيم. آيت‌اللهي براي ما چه کاري مي‌تواند انجام دهد؟! اين حرف‌ها را افرادي مطرح مي‌کنند که به فکر آخرتشان نيستند.

وي در پايان گفت: ما صبح امروز نامه‌اي براي کميته انضباطي زديم و اعتراضمان را درباره شايعه کارت پايان‌خدمت جعلي يکي از بازيکنان پيکان مطرح کرديم و حالا هم به دنبال اين اعتراضمان مي‌رويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها