کد خبر: ۲۲۰۸۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازیکنان سه تیم در لیگ برتر و دسته اول با جعل اسناد معافیت پزشکی گرفته‌اند و تاکنون پای پسر یک مدیرباشگاه به وسط کشیده شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد که در صورت پیگیری مسئولان می تواند با احکامی سنگین و تاریخی مواجه شود.

 

در این خبرها اعلام شد که چهار بازیکن تیم فولاد و یک بازیکن تیم پیکان با کارت های پایان خدمت جعلی در تیم های خود بازی کرده اند و مسئولان فدراسیون به دنبال پیگیری این مسئله هستند.

 

طبق اطلاعات جدید در این زمینه، علاوه بر نفرات فوق، نام دو بازیکن یک تیم جنوبی دسته اولی نیز در این پرونده دیده شده است؛ پرونده ای که به دنبال بازداشت سرکرده یک باند فعال در زمینه جعل اسناد باز شده که گفته می شود اعضای این باند به حوزه نظام وظیفه نیز نفوذ کرده بودند.

 

این بازیکنان جنوبی متهم هستند که با استفاده از اسناد جعلی توانسته اند کارت معافیت از خدمت دریافت کنند و جالب است بدانید فرزند یکی از مدیران باشگاه ها نیز به همین طریق معافیت گرفته است.

 

چهار بازیکن فولاد که جزو ستاره های این تیم محسوب شده و مدت هاست در این تیم بازی کرده اند با استفاده از کارت معافیت، با مشکل انتقال به تیم های نظامی مواجه نشدند تا در فولاد بازی کنند و اکنون باید دید در صورت اثبات این تخلف چه برخوردی با متخلفان صورت خواهد گرفت.

 

تیم های بسیاری از جمله پرسپولیس (برای کسب قهرمانی)، نفت تهران (برای حضور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا)، سپاهان (برای کسب جواز حضور در پلی آف لیگ قهرمانان) و فجرشهید سپاسی (برای بازگشت به لیگ برتر) در این پرونده خود را ذینفع می دانند ولی بعید به نظر می رسد به هدفی که دارند برسند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها