کد خبر: ۲۲۰۴۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با توجه به پایان قرارداد مهاجم استقلال خوزستان، این بازیکن به برخی مسئولان باشگاه استقلال پیغام داده که دوست دارد دوباره به جمع آبی‌پوشان پایتخت برگردد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، میلاد میداودی که یک فصل نه چندان موفق را در تیم استقلال خوزستان پشت سر گذاشت حال خواستار بازگشت به استقلال تهران شده است.

 

البته امیر قلعه‌نویی برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به دنبال این بازیکن رفت ولی مسئولان تیم خوزستانی با توجه به شرایط خاصی که داشتند اجازه جدایی به میداودی ندادند.

 

حالا با توجه به پایان قرارداد میلاد میداودی این بازیکن به برخی مسئولان باشگاه استقلال پیغام داده که دوست دارد دوباره به جمع آبی‌پوشان برگردد و زیرنظر امیر قلعه‌نویی در این تیم بازی کند.

 

ناگفته نماند که یک مقام مسئول در باشگاه استقلال به میداودی قول داده که هر طور شده رضایت سرمربی آبی‌پوشان را برای بازگشت او جلب کند.

 

این در حالی است که هنوز وضعیت قلعه‌نویی برای فصل بعد مشخص نیست ولی میداودی به مسئول باشگاه استقلال گفته که با شناختی که از قلعه‌نویی دارد، مطمئن است که این مربی در سمت خود باقی می‌ماند تا فصل بعد با نتایج مناسب، عملکرد ضعیف فصل پیش را جبران کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها