کد خبر: ۲۲۰۲۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدیربرنامه های دروازه بان پرسپولیس گفت: «نیلسون به رغم 6 پیشنهادی كه از ایران دارد اما اولویت اولش پرسپولیس است. علی دایی هم در تماسی كه با من داشت گفت نیلسون را می‌خواهد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، شنیده می‌شود یكی از افرادی كه در دوران مدیران قبلی حاشیه های زیادی را برای پرسپولیس ایجاد كرده بود و توسط علی دایی از این باشگاه اخراج شده بود، یك بار دیگر با روی كار آمدن رحیمی به باشگاه برگشته و تصمیماتی را از قول دایی به برخی بازیكنان ابلاغ می‌كند.

 

یكی از این بازیكنان، نیلسون كوره آ است كه در فصل گذشته یكی از بازیكنان موفق و البته محبوب پرسپولیس بوده است. گویا این فرد در تماس با مدیربرنامه‌های نیلسون به او گفته دایی تو را برای فصل بعد نمی‌خواهد و به فكر نیمی برای خودت باش!

 

برای گرفتن اطلاعات بیشتر با مدیربرنامه‌های نیلسون تماس گرفتیم كه این ماجرا پیش از تماس ما به گوشش رسیده بود. بهداد بیات كه در دوبی بود، در این خصوص گفت: «نیلسون به رغم 6 پیشنهادی كه از ایران دارد اما اولویت اولش پرسپولیس است، چون با هواداران رابطه عاطفی خوبی برقرار كرده است. علی دایی هم در تماسی كه با من داشت گفت نیلسون را می‌خواهد و من هم گفتم پس از بازگشت به ایران حتما جلسه می‌گذاریم و صحبت می‌كنیم.»

 

بیات در رابطه با حضور رحیمی در قامت مدیرعامل پرسپولیس گفت: «اتفاقا آقای رحیمی چون در سپاهان با بازیكنان خارجی زیادی سر و كار داشتند كار ما راحت‌تر است. شما ببینید همین فصل قبل ما چقدر مشكل داشتیم. 5 ماه تمام اجاره خانه و اجاره ماشین نیلسون را نداده بودند و من از جیبم پرداخت كردم. حتم دارم با آمدن رحیمی خیلی از این اتفاق‌ها تكرار نمی‌شود.»

 

وی تاکید کرد: «نیلسون بابت دو سال گذشته از پرسپولیس طلب هایی دارد كه باید آنها را تسویه كنند و در مورد قرارداد این فصل هم صحبت كنیم تا به نتیجه برسیم. كلا این حرف‌ها كه می‌گویند دایی، نیلسون را نمی‌خواهد صحت ندارد و شما می‌توانید نیلسون را كماكان پرسپولیسی بدانید.»

 

با این حساب رحیمی باید خیلی حواسش را جمع كند كه این افراد و حاشیه‌هایشان را مهار كند. چرا كه هر كدام از این ارتباطات می‌تواند یك تیم را به جاشیه بكشاند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها