کد خبر: ۲۲۰۱۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهاجم ايراني تيم فوتبال روبين‌کازان روسيه گفت: صحبت‌هاي آقاي کي‌روش به من انگيزه بيشتري داد تا تلاشم را بيشتر کنم و بتوانم به تيم ملي کشورم دعوت شوم.
سردار آزمون در خصوص شرايطش و مصدوميتي که دچار آن شده بود، اظهار داشت: خدا را شکر اکنون شرايط خوبي دارم و در يک هفته‌اي که مصدوم بودم چند جلسه زير نظر پزشک باشگاه تمرينات فيزيوتراپي را انجام دادم تا بهبود يابم.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: يک هفته از تمرينات تيم دور بودم اما از امروز (سه‌شنبه) تمريناتم را با تيم آغاز کرده‌ام. بدنم آماده است اما تلاش مي‌کنم تا شرايطم بهتر از اين شود و بتوانم در سه هفته باقيمانده به روبين‌کازان کمک کنم.

مهاجم تيم فوتبال روبين‌کازان که تيمش اين هفته در غياب او برابر زسکا مسکو شکست خورد، در خصوص ديدار هفته آينده روبين‌کازان برابر اورال گفت: شرايط ما در جدول رده‌بندي به گونه‌اي است که هر نتيجه‌اي بگيريم تفاوت چنداني به حال‌مان ندارد اما ديدار با اورال براي‌مان حيثيتي است. نمي‌خواهيم ديگر از رتبه دهم پايين‌تر بياييم و به همين دليل براي پيروزي در هفته آينده تلاش خواهيم کرد.

آزمون در خصوص اينکه به خاطر غيبت در تمرينات يک هفته اخير مي‌تواند برابر اورال بازي کند يا نه، خاطرنشان کرد: اين مسئله بستگي به نظر سرمربي تيم‌مان دارد. آقاي بيليالدينوف تصميم داشت در بازي برابر زسکا هم از من استفاده کند و حتي به پزشک باشگاه گفته بود مرا براي اين ديدار برسانند اما اين اتفاق رخ نداد. پزشک باشگاه براي اينکه مصدوميتم تشديد نشود فشار زيادي را وارد نکرد تا روند درمانم را در شرايط عادي دنبال کنم.

وي با اعلام اينکه براي حضور در ترکيب روبين‌کازان مشکلي ندارد، افزود: از نظر بدني کاملاً آماده هستم و مي‌توانم برابر اورال بازي کنم اما بايد ببينم شرايطم در تمرينات به چه شکل است. اگر سرمربي تصميم بگيرد بازي کنم تمام تلاشم را براي پيروزي روبين‌کازان به کار مي‌گيرم و اگر هم پزشک باشگاه اجازه بازي کردن ندهد در دو هفته پاياني در خدمت تيم خواهم بود.

مهاجم جوان تيم ملي فوتبال کشورمان در خصوص صحبت‌هاي کي‌روش مبني بر اينکه وي را براي حضور در تيم ملي بزرگسالان زير نظر گرفته است، گفت: اين مسئله براي من بسيار خوشحال‌کننده است. صحبت‌هاي آقاي کي‌روش به من انگيزه بيشتري داد تا تلاشم را بيشتر کنم و بتوانم به تيم ملي کشورم دعوت شوم. مطمئناً اگر به تيم ملي دعوت شوم مانند يک سرباز در خدمت تيم ملي خواهم بود و تمام تلاشم را مي‌کنم تا رضايت کادر فني را جلب کنم.

آزمون در پاسخ به اين سؤال که چقدر احتمال دعوت شدنش به اردوي تيم ملي در اتريش و حضور در جام جهاني را مي‌دهد، عنوان کرد: من نمي‌توانم در اين خصوص نظر بدهم و فقط بايد منتظر تصميم آقاي کي‌روش باشم. من در طول اين فصل در روبين‌کازان تلاش زيادي کردم تا علاوه بر کمک به تيم باشگاهي‌ام، بتوانم نظر کادر فني تيم ملي را هم جلب کنم. اين اتفاق يک بار هم افتاد و از سوي آقاي کي‌روش به تيم ملي دعوت شدم اما به دليل تداخل بازي‌هاي تيم جوانان نتوانستم براي تيم ملي بازي کنم.

وي تاکيد کرد: اکنون نيز با انگيزه‌اي که دارم اميدوارم بتوانم در ليست آقاي کي‌روش باشم تا در تمرينات و بازي‌هاي دوستانه خودم را اثبات کنم. مطمئناً حضور در جام جهاني براي هر بازيکني يک آرزوست و دوست ندارم فرصت حضور در برزيل را از دست بدهم. اگر به تيم ملي دعوت شوم تمام تلاشم را خواهم کرد تا در ليست نهايي حضور داشته باشم.

مهاجم جوان تيم ملي فوتبال کشورمان درباره آينده‌اش و پيشنهاد تيم‌هاي آرسنال، ميلان و ديگر باشگاه‌هاي اروپايي نيز گفت: در حال حاضر به اين مسائل فکر نمي‌کنم و تمرکزم روي بازي‌هاي باقيمانده روبين‌کازان است. پيشنهادهاي آرسنال و ميلان هم بايد از سوي باشگاه پيگيري شود، چون من با روبين‌کازان قرارداد دارم و هر تصميمي که باشگاه بگيرد به آن عمل مي‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها