کد خبر: ۲۱۹۹۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
حميد استيلی سخنگوی هيات مديره پرسپوليس خبر از برگزاری جلسه هيات مديره برای تعيين وضعيت علي دايي و كادر فني داد.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از بانك ورزش، يكي از نزديكان علي دايي گفت: وضعيت كادر فني و علي آقا مشخص است و تا دو سال ديگر با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارند. طبق گفته اين فرد نزديك به دايي، قرارداد سرمربي كنوني پرسپوليس به گونه اي تنظيم شده كه كار را براي هيات مديره، در صورتي كه بخواهند از دايي گذر كنند سخت مي كند.


در حالي كه دعواي دايي و وزارت ورزش همچنان در جريان است از شرايط و مواضع سرمربي پرسپوليس اين گونه قلمداد مي شود كه قرارداد دايي آن قدر محكم و يك جانبه است كه هيچ كس قادر به حذف دايي از پرسپوليس نخواهد بود. در حالي كه بخش اعظمي از هيات مديره جديد پرسپوليس با دايي اختلاف دارند اما به نظر مي رسد كنار گذاشتن شهريار فوتبال ايران كاري طاقت فرسا و هزينه بر براي هيات مديره باشد. يكي از مسئولين رسانه اي باشگاه پرسپوليس با تاييد اختلافات موجود ميان هيات مديره و دايي،  پرده از جزئيات مفاد قرارداد دايي برمي دارد؛ قراردادي كه در صورت صحت آن عملاً دست و بال هيات مديره را براي كنار گذاشتن دايي مي بندد.
در همين حال اين فرد مطلع با اشاره به اختلافات اول فصل ميان رويانيان و مايلي كهن مي گويد شرايط آن زمان به گونه اي پيش رفت كه براي جذب دايي باشگاه همه جوره توافق كرد.


اين مسئول رسانه اي كه نخواست نامي از او برده شود با اشاره به دو بند از قرارداد دايي مي گويد: در اين قرارداد آمده در صورت كنار گذاشتن سرمربي تيم (علي دايي) تحت هر عنواني باشگاه مي بايست كليه مبلغ قرارداد را بپردازد؛ يعني رقمي بيش از 4 ميليارد تومان. اين قرارداد حتي اگر دايي اخراج و بعد از مدتي تيم بگيرد پابرجاست. يكي ديگر از مفاد اين قرارداد ويژه اين است كه سال دوم 15 درصد وسال سوم 20 درصد به رقم قرارداد كه مي گويند يك ميليارد و هفتصد و پنجاه ميليون در سال اول بوده است، افزوده مي شود.


در صورت صحت اين ماجرا پروژه عبور از دايي با شكست يا بسيار هزينه بر خواهد بود. هر چند بايد تا پايان امروز صبر كرد و ديد هيات مديره به چه شكلي با دايي كنار خواهند آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها