کد خبر: ۲۱۹۶۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
به دنبال مسامحات دولت جدید در خصوص رژیم صهیونیستی:
نتانیاهو با ارتباط دادن هولوکاست و مسئله هسته ای ایران، نظام اسلامی را به تلاش برای نسل کشی صهیونیست ها متهم کرد. دلجویی وزیر امور خارجه از یک دختر اسرائیلی در صفحه فیسبوکش و جمله ی معروف ”آن مرد که هولوکاست را انکار می کرد رفته است" شروع مسامحات دولت جدید درخصوص اسرائیل بود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با فرا رسیدن سالگرد [افسانه] هولوکاست (مصادف با دوشنبه 8 اردیبهشت) از دیروز در سرتاسر فلسطین اشغالی مراسم های یادبودی در حال برگزاری است که خبرگزاری های صهیونیستی داخل و خارج از خاک فلسطین اشغالی در حال پوشش کامل آن هستند. نخست وزیر رژیم غاصب اسرائیل، در اولین مراسمی که در کنار یابود قربانیان اصطلاحی واقعه ی اثبات نشده ی هولوکاست برگزار شد ایران را به تلاش برای راه اندازی هولوکاستی دیگر متهم کرد!

نتانیاهو که فرصت را مناسب دیده بود در حالیکه که رسانه های بین المللی امریکایی و اسرائیلی متعددی سخنانش را پوشش میدادند اظهار داشت: ”من قبلا در همین مکان بارها اعلام کرده ام که خطر را باید به موقع شناسایی کرد و به موقع عکس العمل نشان داد. و امشب از سران کشورهای دنیا سوال می کنم: چرا واقعه ی هولوکاست باعث نمی شود چشمان خود را باز کنید و خطر پیش رو را ببینید. خطری که نشانه های آن قطعی و واضح هستند!



آیا جهان نمی خواهد از اشتباهات گذشته درس بگیرد؟ امروز ما دوباره در معرض خطری واقعی هستیم. ایران فریاد نابودی ما را سر داده و در همان حال در حال ساخت بمب هسته ای است!!"

نتانیاهو که قطعا لزومی نمی دید مدرکی برای مدعای خود ارائه دهد (حتی در حد یک نقاشی!!) با ارتباط دادن هولوکاست و مسئله هسته ای ایران، نظام اسلامی را به تلاش برای نسل کشی صهیونیست ها متهم کرد. این در حالی است که اولا حتی در دولت نهم و دهم که ایران سخت ترین مواجه های دیپلماتیک را با رژیم صهیونیستی داشت، هیچگاه سخنی از شروع جنگ سخت در میان نبود. و دوما با روی کار آمدن دولت جدید متاسفانه در رفتار برخی مسئولین رده بالای دولتی نشانه هایی به چشم می خورد که از آنها بوی مسامحه و اغماض از دشمنی های رژیم منحوس اسرائیل به مشام می رسید.

دلجویی وزیر امور خارجه از یک دختر اسرائیلی در صفحه فیسبوکش و جمله ی معروف ”آن مرد که هولوکاست را انکار می کرد رفته است" شروع مسامحات دولت جدید درخصوص اسرائیل بود. همچنین، رئیس جمهور، دکتر حسن روحانی در مصاحبه ای با سی ان ان –شاید فقط برای متفاوت نشان دادن سیاست خارجی خود نسبت به دولت قبل- در اقدامی عجیب در پاسخ به اصرار خبرنگار که پرسیده بود آیا ایران اسرائیل را به رسمیت خواهد شناخت یا نه فقط لبخند زد!



خاطرنشان می گردد بیشترین عصبانیت سران رژیم صهیونیستی از دولت نهم و دهم، به طرح دو سوال از رئیس جمهور وقت برمی گشت که هیچگاه پاسخی برای آنان از طرف رژیم غاصب اسرائیلی دریافت نگردید. سوالاتی که قداست را که اسرائیل در پوشش هولوکاست برای خود گردآورده بود خدشه دار می کرد: 1- هولوکاست در کجا واقع شده، و چرا مردم سرزمینی دیگر باید تاوان آن را بپردازند؟ 2- اگر واقعا چنین رویدادی در تاریخ به وقوع پیوسته است چرا اجازه تحقیق درباره آن را نمی دهند؟

اما اکنون با وجود عقبگردی که دولت جدید در سیاست خارجی خود نسبت به دولت قبل اعمال کرده، نه تنها دشمنی های این رژیم منحوس پایان نپذیرفته اند بلکه نخست وزیر این دولت جعلی، با وقاحت تمام ایران را در حال آغاز هولوکاستی دیگر علیه صهیونیست ها عنوان می کند.

همچنین، پس از انبوه امتیازدهی های ایران به غرب به منظور جلب اعتماد آنان در بی خطر بودن برنامه هسته ای کشورمان، فرانک رز، مشاور وزیر امور خارجه ایالات متحده در امور سیاست های دفاعی و فضایی، در ابوظبی اعلام کرد ایران باید اثبات کند در حال ساخت بمب اتم نیست!!

قراردادن جملات این مقام امریکایی در کنار اظهارات مقامات اربابشان اسرائیل به خوبی نشان میدهد عقب نشینی از سیاست مقاومت تا کنون تاثیری در برطرف کردن دشمنی های امریکا و اسرائیل نداشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۱
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
کاربر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۲
نتانیاهو و همفکرانش را باید مثل سگ کشت اگر با بمب اتمی باشد چه بهتر تا درسی به انها بدهیم بدتر از هولوکاست کاش هولوکاست واقعیت دوباره یابد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
چه خبره داداش!
اینا خودشون رو به اضمحلال هستن
نیاز به اینهمه خشانت نیست
نگین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
هولوکاست واقعیت داشت که دوباره یابد؟!!!
ما بمب اتمی داریم آیا؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۱
عکس که میبینی فکز میکنی آقای ظرف تشریف بردن برای مصاحبه شغلی!!!!
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۳۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱۵
سایتها و رسانه های افراطی کی می فهمند که این قبیل سخنان ذره ای از محبوبیت روحانی ووزرایش نخواهد کاست
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
فعلا که آمارها خلاف ادعای شما رو دارن
نگین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مشکل اینه که آدما غالبا فکر میکنن خودشون تو هر موقعیتی هستن این اوج اعتداله و بقیه یا افراطین یا تفریطی!
دقیقا کدوم قبیل سخنان؟!
انکار واقعیت از طرف هرکس باعث میشه محبوبیت اون شخص از بین بره حالا اگه اون شخص ندونه و انکار کنه میگن نادونه اما بدونه و انکار کنه میگن...
مردمی نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۰
۱
یاد جمله رهبری افتادم که در دولت قبلی گفت : خوشبختانه سیاست خارجی ما از تدافعی به تهاجمی تبدیل شده ..

حالا الان راحت میتونیم بیگیم از تهاجمی به سازش تبدیل شده !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مقام معظم رهبری فرمودند کسی حق ندارد مذاکره کنندگان مارا سازش کار بداند
اناری جانباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱۳
البته که دوسوال احمدی نژاد اگرچه هیچ دستاوردی برای ایران وفلسطین ومسلمانان نداشت بیشترین منافع را برای اسرائیل بمنظور مظلوم نمایی درجهان داشت ونتیجه ان هم تحریم هایی بود که مجموعه جهان برعلیه ایران نمودند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
شما هنوز ملتفت نشدین که ملت ها بیدار شدن
نگین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
ما تنش زدایی با ظالم نداریم حتی اگر به قیمت بینهایت شدن تحریمها بشه
ما زیر بار ظلم نمیریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۰
هلوکاست راصهیونیست درحق ملت ایران انجام داد رهبر عزیز نیزاز هلوکاست یهودی نیزانتقاد کردند.ان مرد نیز به خیالشان رفته است.
پاسخ
ابدام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۰
سلام پیشنهاد دارم این دو سوال را که اساسی است با گرد اوری امضا ارسوی مردم ایران خطاب به سازمانها وتشکلهای بین المللی ارسال نمایید
پاسخ
صفر علی عالی نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۰
تجربه نشانداده امریکا و اسرائل ماننده سگان درده ای هستند که اگر در مقابلشان عقب نشینی کنیم و دست به فرار بزنیم دلیر تر شده و پاچه مان را خواهند گرفت دولت یازذهم بداند با روشی که پیش گرفته اند راه به جایی نخواهیم برد فقط عزت مان زیر سئوال خواهد رفت لذا جاره ای جز اینکه در مقابل این درندگان بایستیم و سنگ بیندازیم نداریم
پاسخ
ناصرون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۰
گزارشی از کماندوهای یقه بگیر نهاد ریاست جمهوری در عسلویه/
برخورد فیزیکی همراهان معاون رئیس جمهور با بانوی خبرنگار بوشهری+عکس
http://www.naseron.ir//module/news/12223
فریبا کرمی در خصوص برخورد ناشایست مدیر روابط عمومی آقای معاون گفت: این آقا با برخورد فیزیکی شدیدی مقنعه من را کشید و از محل جلسه بیرون کرد.
پاسخ
قنبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹
۰
اولا جعلی دانستن رژیم منحوس صهیونیست از اصول انقلاب است و به فرموده امام راحل اسراییل باید از صحنه روزگار محو گردد - پس با حرفهای احمدی نژاد و روحانی و ظریف و... ذره ای از این اصول کوتاه نخواهیم آمد و نه تنها ملت ایران اسلامی این رژیم کثیف را برسمیت نمشناسند بلکه مسلمانان جهان و حتی پیروان ادیان دیگر هم از این رژیم متنفر و خواستار نابودی آن هستند - پس دلجویی آقای ظریف و لبخند آقای روحانی و ... خواست ملت نیست و نخواهد بود.
- هولوکاست و اسراییل جعلی میباشند.
- اسراییل غده سرطانی جهان اسلام است و باید از بین برود.
- مرگ بر اسراییل
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۰
همیشه از دل و از جان ظریف می خندد

شبیه پسته خندان ظریف می خندد

خوشا بحال وزیری که دائم الخنده است!

چقدر راحت و آسان ظریف می خندد

اگرچه رنج کمردرد سخت و دشوار است

میان بستر درمان ظریف می خندد

خلاصه اینکه ندیدیم اخم و تخم کند

همیشه در همه دوران ظریف می خندد

در این زمانه که لبخند روی لبها نیست

بجای مردم ایران ظریف می خندد

اگرچه دشمن بعد از توافقات ژنو

نمانده بر سر پیمان ظریف می خندد

اگرچه دشمن خونخوار می کند تهدید

وزیر کشور ایران ظریف می خندد

امور هسته ای انقلاب اسلامی

شده است بی سر و سامان ظریف می خندد

اگرچه عرصه فرهنگ گشته بحرانی

همیشه در دل بحران ظریف می خندد

در این زمانه تهاجم به عرصه فرهنگ

اگرچه گشته شتابان ظریف می خندد

مهدی شریفی
پاسخ
mostafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۰
بله آن مرد رفت و کس دیگری آمد من که این روزها احساس شرمساری می کنم .
پاسخ
رحیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۰
بنده خدا احمدی نژاد مگر دروغ گفته .دوتا سوال منطقی کرده که گیریم که قصه هلوکاست راست باشد خوب این قصه در کجا واقع شده. در آلمان .خوب چرا جور آنرا ملت مظلوم فلسطین باید بکشند.ضمنا اگر این قصه راست است چرا هر کس بخواهددرباره آن تحقیق کند جایش در زندان است. نمونه اش آقای روژه گارودی.
پاسخ
رهرو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۰
خطاب به ظریف و هم پیمانانش می گویم در سوره ممتحنه ایات اول ودوم می فرماید ای کسانی که ایمان اورده اید هرگزکافران را که دشمن من و شمایند به دوستی نگیرید .پنهانی با انها دوستی می کنید ومن به نهان و اشکار شما اگاهم.....اگر بر شما تسلط یابند در دشمنی شما با دست و زبان می کوشندو دو ست دارند که شما کافر شوید . (به اموزه های قران باز گردیم)
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها