کد خبر: ۲۱۹۵۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
به فاصله کمتر از 50 روز مانده به آغاز جام جهانی 2014 نحوه تلفظ نام رضا قوچان نژاد در برزیل نیز حاشیه‌ساز شد.
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، سایت گلوب‌اسپورت برزیل به همین منظور بخشی را راه‌اندازی کرده که در این بخش فوتبال‌دوستان و حتی گزارشگران فوتبال را با تلفظ صحیح نام بازیکنان آشنا خواهد کرد.

در این گزارش آمده است: سایت گلوب‌اسپورت بخشی را راه‌اندازی کرده که در خصوص نام بازیکنان به طرفداران مشاوره خواهد داد و عموم مردم را با این بازیکنان آشنا خواهد کرد. شاید تلفظ نام بازیکنانی چون پیرلو یا ماریو بالوتلی برای مردم برزیل مشکل نباشد اما وقتی کارمان به رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی و یا دروازه‌بان الجـــزایر؛ محمــد لامیــــن Zemmamouche بیفتد اشتباهات زیاد و غلط املایی فراوانی پیش خواهد آمد.

این بخش با همکاری اساتید، دیپلمات‌ها و روزنامه‌نگاران، نام درست و صحیح بازیکنان را به همه می‌آموزد. این بخش زمانی می‌تواند مورد توجه قرار گیرد که بخواهید نام بازیکنانی چون شواین اشتایگر، آندره شورله، ماریو گوتزه یا اوزیل را به درستی تلفظ کنید یا بنویسید اما مشکلات وقتی افزایش پیدا می‌کند که نام بازیکنان کره‌ای به میان می‌آید، با این حال بیشترین توجه به این بخش زمانی خواهد بود که کارتان به مهاجم تیم‌ ملی ایران؛ قوچان‌نژاد «Ghoochan nejhad» به عنوان سخت‌ترین نام جام جهانی 2014 بیفتد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها