کد خبر: ۲۱۹۴۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئيس کميته اخلاق گفت: گزارشي در مورد ديدار پيکان و فجر سپاسي به دست ما نرسيده و عصر امروز به اين مسئله رسيدگي خواهيم کرد.
علي‌اکبر محمدزاده در خصوص صحبت‌هاي جعفر جعفري مديرعامل باشگاه فجر سپاسي مبني بر اينکه پيش از ديدار مقابل پيکان يکي از دلال‌هاي معروف با بازيکنانش تماس گرفته و از آنها خواسته تا بازي نکنند، اظهار داشت: هنوز مطلبي در اين خصوص به کميته اخلاق نرسيده است و من در جريان نيستم. آقاي جعفري هم گفته که با عليپور صحبت کرده او به عنوان دبير کار خود را دنبال مي‌کند و هنوز هم مطلبي به من نگفته است.

به نقل از فارس، وي افزود: به نظرم بايد با آرامش همه مسائل را در نظر گرفت،‌نبايد خيلي حساس شد من عصر امروز با عليپور صحبت خواهم کرد و در جريان اين موضوع قرار مي‌گيرم. اگر موضوعي وجود داشته باشد، آن را بررسي مي‌کنيم اما نبايد خيلي حساس شد.

رئيس کميته اخلاق در مورد پرونده دو بازيکن راه‌آهن که قبل از ديدار با پرسپوليس کارت زرد دريافت کرده بودند، گفت: پرونده آشوبي و عبدي در کميته تحقيقات ما مورد بررسي قرار مي‌گيرد. يکشنبه هفته گذشته هر دو بازيکن در کميته تحقيقات حاضر شده‌اند و در اينباره توضيحات لازم را دادند اما هنوز نامه‌اي مبني بر رأي اين دو بازيکن به ما اعلام نشده است.

محمدزاده در مورد حرکتي که کبه در ديدار مقابل الريان پس از گل داشت، تأکيد کرد: مسائلي که در جريان بازي و در داخل زمين اتفاق مي‌افتد مربوط به کميته انضباطي مي‌شود و آنها در اين زمينه تصميم‌گيري خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها