کد خبر: ۲۱۹۴۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
روزهای نقل و انتقالات روزهای حساسی برای تیم‌های فوتبال هستند و به همین دلیل هر کدام تلاش می‌کنند تا تیمی آماده را روانه لیگ بر‌تر کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال پدیده که به تازگی مجوز حضور در لیگ بر‌تر را به دست آورده است، تحرکاتش را شروع کرده است تا بتواند در اولین سال حضور در لیگ بر‌تر حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

سید مهدی رحمتی دروازه بانی است که با وجود کنار ماندن از تیم ملی، همچنان از نظر اکثر اهالی فوتبال بهترین گلر ایران است و به همین دلیل شاید همه لیگ برتری‌ها آرزو دارند که این بازیکن را در درون دروازه خود ببینند.

 

شنیده‌ها حاکی از این است که مسئولان باشگاه پدیده مذاکرات نهایی را با رحمتی انجام داده‌اند و اگر در روزهای آتی مشکل خاصی پیش نیاید او با قراردادی که به طور حتم یکی از گران‌ترین قراردادهای سال ۹۳ خواهد بود، به پدیده می‌پیوند تا ادامه فوتبالش را در مشهد سپری کند.

 

یکی از نزدیکان باشگاه پدیده که تمایلی برای افشای اسمش نداشت، در این رابطه گفت: ما دنبال این هستیم تا بتوانیم حضوری شایسته در لیگ بر‌تر داشته باشیم و دقیقا به همین دلیل سعی می‌کنیم تا در همه پست‌ها حداقل یک بازیکن با سابقه و کارآمد در اختیار بگیریم تا از این طریق برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی به راحتی در زمین به اجرا در آید.

 

او ادامه داد: با وجود منتفی شدن حضور امیر قلعه نویی در پدیده، مقدمات لازم را برای به خدمت گرفتن رحمتی انجام داده‌ایم و انشاءالله او در لیگ چهارهم در مشهد خواهد بود و ما امیدواریم به قدری به همراه پدیده بدرخشد که دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی را بر تن کند.

 

همچنین در همین رابطه شنیده شد که قلعه نویی خوستار جذب رحمان احمدی است تا بتواند با استفاده از این دروازه‌بان با تجربه و البته آماده جای خالی رحمتی را به خوبی پر کند.

 

سرمربی استقلال که تا همین هفته گذشته گزینه اصلی هدایت پدیده مشهد بود، به خوبی می‌داند که رحمتی به احتمال قریب به یقین به مشهد خواهد رفت و به همین دلیل دست به کار شده است تا هر چه زود‌تر یک دروازه‌بان درجه اولی را به خدمت بگیرد. البته این روز‌ها زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت وحید طالب لو به استقلال هم شنیده می‌شود، البته با توجه به شرایط طالب لو و اینکه او در ۲ سال اخیر حاشیه نشین بود، به نظر می‌رسد مشکلی با نیمکت نشینی احتمالی نداشته باشد.

 

گفتنی است بعد از اینکه رحمان احمدی برای رفتن به آفریقای جنوبی و شرکت در اردوی تیم ملی از همراهی سپاهان در سفر عربستان امتناع کرد، اصفهانی‌ها به طور غیر رسمی به احمدی اطلاع دادند که دیگر نیازی به او ندارند و بهتر است به فکر تیم جدیدی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها