کد خبر: ۲۱۹۴۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدعی آقای گلی لیگ برتر امسال گفت: «واقعا شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را داشتم و نمی‌دانم دیگر باید چه می‌کردم که توسط کی روش به تیم‌ملی دعوت شوم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، تیم فوتبال گسترش فولاد که اولین‌ سال حضورش در رقابت‌های لیگ برتر را سپری می‌کرد توانست جای مناسبی در میانه‌های جدول برای خود دست و پا کند.

 

آبی‌های تبریز در فصلی که گذشت، پدیده‌های زیادی را به فوتبال ایران معرفی کردند و بی‌تردید یکی از این پدیده‌ها مهرداد بایرامی است، بازیکنی که مدعی آقای گلی در لیگ برتر هم بود اما درنهایت نتوانست به این مهم دست یابد.

 

بایرامی درباره اتفاقات فصل گذشته می‌گوید: «خدا را شکر می‌کنم در اولین‌ سال حضورمان در لیگ برتر توانستیم شرایط خوبی را رقم بزنیم. نتایجی که کسب کردیم، بسیار امیدوار‌کننده بود. آرامش خوبی در تیم ما حاکم بود و همین مسأله عاملی شد برای کسب دورانی موفق.»

 

وی درباره دعوت نشدن به تیم‌ملی فوتبال هم نظر جالبی دارد: «در فهرست اولیه یا همان ۵۰ نفره نام من قرار داشت و حتی پاسپورتم را نیز گرفتند اما انگار کی‌روش در تصمیم بعدی خود احتیاجی به من نداشته. امید زیادی داشتم که به تیم‌ملی دعوت شوم. واقعا شایستگی‌اش داشتم و نمی‌دانم دیگر باید چه می‌کردم که توسط کی روش به تیم‌ملی دعوت شوم.»

 

این مهاجم گلزن درباره شائبه تبانی گسترش فولاد در دو هفته پایانی نیز می‌گوید: «این مسائل اصلا درست نیست. تیم ما طوری است که چنین انگ‌هایی به آن نمی‌چسبد. متاسفانه در دو بازی آخر بدشانس بودیم و نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم و مطمئن باشید موارد این‌چنینی درست نیست.»

 

بایرامی حرف‌هایش را با اظهارنظر درباره آینده‌اش به پایان می‌برد: «من با گسترش فولاد قرارداد مشروط دارم و باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم. از طرفی تیم‌های زیادی خواهان جذب من شده‌اند. هنوز چیزی مشخص نیست و سعی می‌کنم بهترین انتخاب را داشته باشم. البته چون پرسپولیسی هستم دوست دارم دایی در این تیم بماند و شرایطی مهیا شود تا‌ سال آینده در پرسپولیس و زیر نظر دایی توپ بزنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها