کد خبر: ۲۱۹۱۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه راه‌آهن سورينت گفت: برنامه داشتم همان اتفاق خوبي که در فولاد و نفت تهران افتاد را در راه‌آهن صورت دهم که اينطور نشد.

 

صادق رئيسي‌کيا در مورد آخرين وضعيت مالکيت باشگاه راه‌‌آهن اظهار داشت: اتفاق تازه‌اي که خبر تلقي شود رخ نداده و همچنان در جريان مذاکرات براي واگذاري سهام باشگاه هستيم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: در جايي که قيمت تبليغات محيطي سازمان ليگ از 16 ميليارد به 60 ميليارد مي‌رسد طبيعتاً قيمت برند باشگاه راه‌آهن هم افزايش پيدا مي‌کند. البته هميشه بين خريدار و فروشنده براي رسيدن به قيمت مناسب چانه‌زني و حرف وجود دارد و همين مسئله کمي زمان‌بر است.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن ضمن بيان اينکه سهام و امتياز ليگ برتري اين باشگاه به فروش مي‌رسد، در پاسخ به اين سؤال که اگر موفق به فروش باشگاه نشوند چه اتفاقي رخ مي‌دهد، اظهار داشت: اگر نتوانيم سهام باشگاه را بفروشيم آن‌وقت بايد دادستاني بودجه‌مان را براي حضور در ليگ برتر مشخص کند، چون منابع مالي باشگاه راه‌آهن در اختيار دادستاني است.

رئيسي‌کيا در خصوص آينده کادر فني و بازيکنان راه‌آهن، گفت: قرارداد کادر فني يک ساله بوده و مذاکرات براي تمديد قرارداد بعد از تعيين بودجه يا فروش باشگاه صورت مي‌گيرد. در مورد بازيکنان هم برخي از آنها قرارداد يک ساله داشتند اما اکثر بازيکنان قراردادهاي 2 تا 5 ساله دارند و بايد در راه‌آهن بمانند.

وي درباره اينکه آيا از وضعيت باشگاه راه‌آهن سورينت رضايت دارد، تصريح کرد: مسلماً ناراحت هستم. من 2 سال از عمرم را در اين باشگاه گذاشتم و در بحث بازيکن‌سازي و آکادمي تلاش‌هاي مثبتي را انجام داده بودم. ما در فصلي که گذشت جوان‌ترين تيم ليگ را داشتيم و به خاطر همين جوانگرايي هم هزينه‌هاي‌مان تا 60 درصد کاهش پيدا کرده بود. ما بازيکني به نام عليپور داشتيم که قرارداد 100 ميليوني بسته بود که از اين مبلغ 40 ميليون را گرفته است، در حالي که اين بازيکن 2،3 فصل ديگر با راه‌آهن قرارداد دارد.

مديرعامل باشگاه راه‌‌آهن در مورد اينکه در 2 فصل حضورش در فوتبال چقدر هزينه کرده است، گفت: بودجه سال اول ما در فوتبال 18 ميليارد بود که تقريباً 14 ميليارد آن را هزينه کرديم، براي سال دوم هزينه‌هاي ما نزديک 13 ميليارد شد،‌ آنهم در شرايطي که قرار بود در اين فصل به 11 ميليارد برسد.

رئيسي‌کيا ادامه داد: برنامه داشتم همان اتفاق خوبي که در فولاد و نفت تهران افتاد را در راه‌آهن صورت دهم که نشد.

وي در خصوص اينکه چرا هزينه‌هاي باشگاهداري در ايران زياد است، اظهار داشت: مقصر بخشي از بالا بودن هزينه‌‌ها مديران هستند اما نمي‌توان از تاثير پررنگ مربيان در بروز اين مشکل به سادگي گذشت. گاهي اوقات مربيان با انتخاب غلط بازيکنان به باشگاه خود هزينه مالي وارد مي‌کنند. قطعاً بايد آنهايي که در بالا رفتن هزينه‌ها در فوتبال نقش دارند شناسايي شوند تا وضع فوتبال بهتر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها