کد خبر: ۲۱۸۵۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
علي دايي حتي اگر در پرسپوليس بماند روزهاي سختي را در پيش رو خواهد داشت مگر آن‌که پرسپوليس هرچه سريع‌تر خصوصي شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، متن ديالوگ دعواي علي دايي و علي پروين در جلسه وزارت ورزش رسانه‌اي شد تا همه از خود بپرسند چه کسي صداها را ضبط کرده و چه کسي آن را در اختيار رسانه‌ها قرار داده است؟

 

اگر متن ديالوگ (بخوانيد دعوا) دايي و پروين را يک‌بار ديگر بخوانيد متوجه مي‌شويد که چند بار نماينده وزارت ورزش (خادم) خطاب به دايي گفته: «آرام باشيد و شأن آقاي پروين را حفظ کنيد چون ايشان بزرگ‌تر از شما هستند.»

 

با وجود اين تذکر دايي در آخر جلسه خطاب به پروين مي‌گويد: «تمام اون نوچه‌هاتون رو يه جوري آدم مي‌کنم که حظ کنيد!»

 

منتشر شدن اين ديالوگ‌ها کاملا نشان مي‌دهد که وزارت ورزشي‌ها از دست علي دايي دلخور هستند و شايد مي‌خواهند جواب مصاحبه‌هاي قبل از عيد او را بدهند.

 

پيدا کردن اين‌که چه کسي اين فايل صوتي را منتشر و رسانه‌اي کرده اصلا کار سختي نيست و نشان مي‌دهد که علي دايي حتي اگر در پرسپوليس بماند روزهاي سختي را در پيش رو خواهد داشت مگر آن‌که پرسپوليس هرچه سريع‌تر خصوصي شود و وزارت ورزش کاري به کار اين باشگاه نداشته باشد.

 

دايي با مصاحبه‌هايي که کرد علناً مقابل وزارت ورزش قرار گرفت و نتوانست پول بازيکنان را هم بگيرد. او گفته بود بازيکنان 3، 4 ماه قبل از داربي مي‌خواستند اعتصاب کنند اما من اجازه ندادم و به خاطر من قيد اين کار را زدند.

 

جالب اين‌که در جلسه مورد بحث که در وزارت ورزش و با حضور دايي، پروين، هدايتي، خادم، مازيار ناظمي و... برگزار شد مسئولان ماجراي اعتصاب را به طور غيرمستقيم گردن دايي انداخته و از او پرسيدند چرا شما در مقام سرمربي پرسپوليس جلوي اعتصاب را نگرفتند؟!

 

علي دايي در شرايط فعلي به شدت از وزارت ورزش، علي پروين و ... شاکي است اما به امثال حسين هدايتي نزديک است. او اميد دارد طي ماه‌هاي آينده اتفاقات مثبتي (به نفع خودش) رخ دهد و پرسپوليس هر چه سريع‌تر از سايه وزارت ورزش خارج شود.

 

دايي چندي قبل در مصاحبه‌اي گفته بود رفقاي پولدارم حاضرند پرسپوليس را بخرند. البته همه مي‌دانند که خود دايي هم تاجر موفقي است و چه بسا اگر پرسپوليس به معناي واقعي کلمه خصوصي و سهامي شود دايي هم قسمتي از سهام را بخرد.

 

در جلسه وزارت ورزش بعضي‌ها اشاره کردند که فلان پيشکسوت 14، 15 سال زحمت کشيده و خاک پرسپوليس را خورده اما دايي گفت: «اصلا 60 سال زحمت کشيده باشد. بحث من چيز ديگري است. خيلي از همين آقايان پشت سر بنده حرف مي‌زنند و حالا دارند موضوع را عوض مي‌کنند.»

 

وقتي صداي پروين و بقيه پيشکسوتان را براي دايي ضبط مي‌کنند و به سمع و نظرش مي‌رسانند او هم قاعدتاً نبايد از اين‌که صداي درگيري‌اش با پروين ضبط مي‌شود، شاکي باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها