کد خبر: ۲۱۸۴۸۷
زمان انتشار: ۱۶:۵۴     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
باشگاه رئال مادريد اعلام کرد مهاجم ولزي اين تيم شرايط بازي مقابل بايرن در دور رفت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا را دارد.

 

گرث بيل، مهاجم رئال مادريد روز گذشته (دوشنبه) به دليل وجود علائم شبيه به بيماري آنفلوانزا در تمرين روزانه کهکشاني‌ها شرکت نکرد. در حاليکه گفته مي‌شد مهاجم پيشين تاتنهام به دليل اين بيماري بازي تيمش مقابل بايرن در چارچوب دور رفت از مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا را از دست خواهد داد حالا خبر مي‌رسد که اين بازيکن ولزي در ديدار فردا شب (چهارشنبه) آماده بازي است.

به نقل از تسنيم، باشگاه رئال مادريد اعلام کرد بيل امروز (سه‌شنبه) در تمرينات عادي اين تيم شرکت کرده، همه چيز هم عادي بوده است و گرث چهارشنبه شب در بازي مقابل بايرن در دسترس کارلو آنچلوتي خواهد بود. با بازگشت کريستيانو رونالدو، سرخيو راموس به تمرينات رئال که به ترتيب از ناحيه همسترينگ و گردن دچار مصدوميت شده بودند حالا سفيدپوشان مادريدي با روحيه‌تر به ديدار بايرن خواهند رفت.

کارلو آنچلوتي در بازي فردا تنها آلوارو آربلوا، مدافع تيمش و خسه رودريگس، مهاجم جوان تيمش را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها