کد خبر: ۲۱۸۳۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: مجمع اختياراتي دارد که دست خودش است و نمي‌تواند آن را در اختيار مديرعامل قرار دهد.

 

حسن زماني در گفت‌وگو با تسنيم، درباره اظهارات امير رضا خادم معاون وزير ورزش و جوانان مبني بر اينکه باشگاه استقلال 45 ميليارد تومان بدهي دارد که 36 ميليارد تومان آن مربوط به دوران مديريت علي فتح‌الله‌زاده است، اظهار داشت: تا زماني که حساب‌هاي باشگاه حسابرسي قانوني نشده و آن را به باشگاه ارائه نداده‌اند، نبايد صحبتي در اين باره انجام داد و هر اظهار نظري هم صورت بگيرد، نمي‌تواند دقيق باشد.

وي افزود: اگر حسابرسي‌ اعلام شد، هر چقدر بدهي از سوي فتح‌الله‌زاده باشد، او آن را مي‌پذيرد. زماني که قصد داريم صحبتي انجام دهيم بايد مستند باشد. خادم بر اساس بررسي‌هاي اجمالي اين رقم را اعلام کرده، در صورتي که باز هم تاکيد مي‌کنم که حسابرسي قانوني بايد صورت بگيرد.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در مورد اينکه خودش باور مي‌کند که فتح‌الله‌زاده 36 ميليارد تومان بدهي بر جاي گذاشته است، تاکيد کرد: حسابرسي‌هاي انجام شده در سال 92 که مربوط به فصل 92 - 91 بود، با چيزي که از سوي خادم اعلام شد، مغايرت دارد. به نظرم نبايد تا زماني که گزارشي از سوي بازرس حسابرس اعلام نشده، صحبتي انجام داد.

زماني در خصوص اينکه خادم اعلام کرده تا دوشنبه هفته آينده هيئت مديره جديد تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس مشخص مي‌شود و اين اظهار نظر به معني خداحافظي با اعضاي هيئت مديره فعلي اين دو باشگاه است، به تسنيم گفت: ممکن است اعضاي دو باشگاه ترميم شوند نه اينکه خداحافظي کنند. شايد هم در اين تغييرات برخي از اعضاي هيئت مديره جاي خود را به افراد ديگري دهند.

وي در مورد اظهار نظر خادم که گفته اعضاي هيئت مديره استقلال و پرسپوليس ترکيبي از افراد اقتصادي - فني خواهد بود و اين در حالي است که ترکيب اعضاي هيئت مديره فعلي استقلال و پرسپوليس سياسي - ورزشي است، عنوان کرد: شايد اعضاي هيئت مديره استقلال خودشان نخواهند ادامه دهند و شايد دوستان ما در اعضاي هيئت مديره استقلال هم چنين تصميمي داشته باشند. به نظرم هيئت مديره اين دو باشگاه ترميم مي‌شود.

فتح‌الله‌زاده شب گذشته اعلام کرد«اگر اختيار مجمع باشگاه را به من بدهند، مي‌مانم و 7 نفر را به هيئت مديره مي‌آورم و از هر کدام 2 ميليارد پول مي‌گيرم، خودم هم 14 ميليارد پول مي‌آورم که در مجموع مي‌شود 28 ميليارد و با اين پول مي‌توانم باشگاه را براي يک فصل اداره کنم». زماني در اين مورد اظهار داشت: اين صحبت فتح‌الله‌زاده عملي نيست چون مجمع اختياراتي دارد که دست خودش است و نمي‌تواند آن را در اختيار مديرعامل قرار دهد. بنابراين صحبت فتح‌الله‌زاده قانوني نيست که انتخاب مجمع را به او دهند.

وي اضافه کرد: ممکن است هيئت مديره برخي از وظايف را به مديرعامل واگذار کند ولي مجمع چنين کاري نمي‌کند چون عملي نيست.

زماني در مورد اينکه به نظر مي‌رسد با صحبت‌هاي خادم در برنامه نود شاهد رفتن فتح‌الله‌زاده از مديرعاملي استقلال خواهيم بود، تصريح کرد: در حال حاضر نبايد قضاوت کنيم. وزارت ورزش و جوانان متولي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس است و مي‌تواند افراد مد نظرش را انتخاب کند.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در خصوص اينکه آيا در مجلس از وزير صنايع درخواست مي‌شود که ليست قرارداهاي اعضاي تيم‌هاي تحت پوشش اين وزارتخانه را منتشر کند، گفت: اين کار را وزارت ورزش و جوانان مي‌تواند انجام دهد. از اختيارات وزير ورزش است که از وزير صنايع بخواهد ليست قرارداد تيم‌هاي تحت پوشش خود را ارائه دهد. زماني که قرار است کار قانوني انجام شود نبايد بترسيم.

وي ادامه داد: همانطور که ليست قراردادهاي بازيکنان استقلال و پرسپوليس اعلام شده، بايد ليست قراردادهاي بازيکنان تيم‌هاي ذوب‌آهن، سپاهان، فولاد خوزستان، تراکتورسازي تبريز و نفت تهران را دقيق اعلام کنند.

زماني در مورد آينده استقلال گفت: با توجه به برنامه‌هايي که براي استقلال مد نظر قرار گرفته، استقلال جديدي براي فصل آينده شاهد خواهيم بود که با مديريت توانمند ناکامي فصل گذشته را جبران کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها