کد خبر: ۲۱۷۶۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
ستاره جوان فولاد گفت: «بعد از پایان این بازی‌ها، فرصت زیادی برای فکر کردن هست. خوشحال می‌شوم که بتوانم در خدمت فولاد باشم. البته اگر مرا بخواهند و در لیست فصل بعد هم باشم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، یک فصل درخشان در فولاد، او را به یکی از ستاره‌های لیگ ایران بدل کرده. این روزها همه درباره‌اش حرف می‌زنند. همه از تکنیکش می‌گویند اما او حسن‌های دیگری هم دارد. سروش رفیعی مودب و منطقی است، متفکرانه حرف می‌زند و به کسی بی‌احترامی نمی‌کند؛ به همین دلیل است که بازیکنی آینده‌دار معرفی‌اش می‌کنند.

 

بازیکنی که این روزها شایعه حضورش در استقلال تهران شنیده می‌شود اما خودش تکذیب می‌کند و می‌گوید تمرکزش روی بازی‌های فولاد در لیگ قهرمانان آسیا است.

 

ماحصل صحبت ما با سروش رفیعی، این بال تکنیکی فولاد پیش روی‌تان است.

 

* درست است که استقلال تو را برای فصل بعد می‌خواهد؟

- نه، اصلا. من نه چیزی شنیده‌ام و نه دیده‌ام. مگر شما خبری شنیده‌اید؟

 

* رسانه ها نوشته بودند که استقلال نام تو را در لیست فصل آینده خود قرار داده...

- من ندیدم و دوست هم ندارم که در این برهه زمانی در این‌باره حرف بزنم. نه صحبتی شده و نه کسی با من تماس گرفته. فکر می‌کنم تمام تیم‌ها هم می‌دانند که فصل برای فولاد تمام نشده، پس این صحبت‌ها شایعه است و من هم با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام.

 

* با فولاد قرارداد داری؟

- 2 فصل پیش که از فجر به فولاد آمدم قرارداد 3 ساله امضا کردم که یک سال از آن باقی مانده. تازه امسال هم که هنوز به پایان نرسیده. یک بازی در مرحله گروهی و 2 بازی هم در مرحله حذفی آسیا پیش رو داریم که باید تمام شود و بعد می‌توان درباره آینده حرف زد.

 

* برنامه‌ات برای آینده چیست؟ ماندن در فولاد یا جدایی از این تیم؟

- فعلا باید روی حضور موفق در 3 بازی آینده فولاد تمرکز کنم. بعد از پایان بازی‌ها فرصت هست که بنشینم و با مدیران باشگاه صحبت کنم. آن‌وقت می‌توانم درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم.

 

* انگار دوست داری در فولاد بمانی...

- همانطور که گفتم فعلا تمرکزم روی این است که در آسیا برای فولاد مثمر باشم. اگر از مرحله حذفی لیگ قهرمانان هم عبور کنیم، اتفاق بزرگی در تاریخ فولاد رخ می‌دهد که این برای همه ما ایده‌آل است. بعد از پایان این بازی‌ها، فرصت زیادی برای فکر کردن هست. اینجا به من کمک کرده‌اند و من هم قرارداد دارم. خوشحال می‌شوم که بتوانم در خدمت فولاد باشم. البته اگر مرا بخواهند و در لیست فصل بعد هم باشم.

 

* گفتی باید تمرکز کنید برای انجام 3 بازی آسیایی، حالا که صعود شما به مرحله حذفی قطعی شده، آیا برای آخرین بازی مقابل الفتح عربستان انگیزه‌ای برای‌تان باقی مانده؟

- ما که برای تمام بازی‌ها انگیزه داریم اما باید ببینیم آقای فرکی چه برنامه‌ای دارند. شاید از بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند استفاده شود و شاید هم با ترکیب اصلی بازی کنیم. دوست نداریم به عربستان برویم و یک بازی سرد و بی‌انگیزه را انجام دهیم. باید ببریم تا این سفر معنوی به ما خوش بگذرد، پس می‌رویم که یک نتیجه ایده‌آل کسب کنیم. اصلا هم به این فکر نیستیم که بی‌خیال باشیم چون اگر نتیجه نگیریم زیارت به ما نمی‌چسبد.

 

* می‌دانی اگر سپاهان به‌عنوان تیم دوم صعود کند یک دوئل تمام ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقم خواهد خورد؟

- می‌دانم اما امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد.

 

* چرا؟ بازی با سپاهان سخت است؟

- نه به‌خاطر اینکه بازی سخت است یا اینکه دو تیم نسبت به هم شناخت دارند. به این خاطر ناراحتم که دوست ندارم 2 تیم با هم بازی کنند و یکی از آنها حذف شود. هر 2 تیم آنقدر آماده هستند که بتوانند به مراحل بالاتر صعود کنند. اگر فولاد و سپاهان با هم برخورد کنند یکی از سهمیه‌های فوتبال ایران در آسیا سوخت می‌شود!

 

* اما این را هم در نظر بگیرد که با برخورد فولاد و سپاهان، یک تیم ایرانی به مرحله بالاتر می‌رود...

- حرف شما هم درست است اما گفتم که با توجه به آمادگی فولاد و سپاهان، هر 2 تیم می‌توانند به مرحله بالاتر صعود کنند، ضمن اینکه به‌خاطر عرق ملی هم که شده، دوست ندارم ما و سپاهان به هم بخوریم.

 

* تو ابتدای فصل، تعویض طلایی فولاد بودی اما بعدها به یک فیکس طلایی برای این تیم بدل شدی؛ می‌خواهم بدانم زمانی هم که کمتر بازی می‌کردی، ناراحت نبودی؟

- واقعیتش را بخواهید اصلا ناراحت نبودم و دعا می‌کردم برای بازیکنی که به عنوان بازیکن اصلی به زمین رفته. اتفاقا یکی از رموز موفقیت فولاد، همین یکدلی بازیکنان بود. در فولاد اصلی و ذخیره نداریم. باور کنید همینطور است که می‌گویم. وقتی از ابتدا بازی نمی‌کنیم دعا می‌کنیم برای رفقای‌مان در زمین. این را هم مدیون حسین فرکی، کادرفنی فولاد و مدیریت باشگاه هستیم. آنها در به‌وجود آمدن این یکدلی نقش داشتند و فکر می‌کنم یکی از دلایل اصلی موفقیت فولاد، همین مساله بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها