کد خبر: ۲۱۶۵۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
فصلي که گذشت براي محمد نوري و پرسپوليس فصل متفاوت و پر فراز و نشيبي بود اما پرسپوليس در نهايت توانست با مقام دومي و کسب سهميه ليگ را به پايان برساند.
کاپيتان پرسپوليس که در اين چند سال جز بازيکنان تاثيرگذار پرسپوليس بوده است در آستانه جام جهاني با توجه به خداحافظي جباري مي تواند يکي از مهره هاي تاثير گذار تيم ملي هم باشد در همين رابطه با نوري صحبت کرديم. وي به خبرنگار ورزش سه مي گويد: فصل سختي بود که خداراشکر بالاخره گذشت و خوشحالم که توانستيم با تمام مشکلاتي که داشتيم به مقام دومي برسيم و سهميه کسب کنيم و همين موضوع باعث خوشحالي هواداران شد اگرچه من اعتقاد دارم که اگر مشکلات مالي نبود مي توانستيم به قهرماني برسيم.

نوري در ادامه در مورد شرايط فصل بعدش مي گويد:هنوز که هيچ چيزي معلوم نيست و من هم اهل بازار گرمي نيستم اما از طريق يکي از دوستانم يک پيشنهاد از يک تيم ترکيه اي و قطري دارم ولي خودم دوست دارم همه چيز را به بعداز جام جهاني موکول کنم اگرچه خب به خاطر هواداران هميشه اولويت من پرسپوليس بوده است ولي در حال حاضر فکر کنم خيلي زود باشد بخواهم در مورد فصل بعد صحبت کنم.

کاپيتان پرسپوليس در پايان در مورد تيم ملي و جام جهاني مي گويد:من چندين سال است که در تيم ملي به لطف خدا حضور دارم الان هم در آستانه جام جهاني تمام تلاشم اين است که بتوانم جز مسافران جام جهاني باشم و البته خيلي هم اميدوار هستم که بتوانم به اين خدف برسم من تمام تلاشم را مي کنم و آقاي کي روش هم در اين چند سال نشان داده است که بازيکنان آماده را به تيم ملي دعوت مي کند من هم توکلم به خداست و اميدوارم در نهايت بتوانم در خدمت تيم ملي کشورم باشم اگرچه در هر شرايطي نيت قلبي من موفقيت تيم ملي در جام جهاني است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها