کد خبر: ۲۱۶۴۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «از باشگاه ماشینی گرفته بودم که سند و پلاک نداشت و آن را به رویانیان پس دادم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمد پنجعلی روی خط برنامه 90 آمد تا در خصوص اشک هایش پس از نایب قهرمانی پرسپولیس توضیح دهد. پس از ارائه اظهارات سرپرست پرسپولیس، عادل فردوسی پور با نمایش دادن سندی با امضای وی مبنی بر دریافت خودرو از باشگاه پرسپولیس، از او در خصوص این سند و اینکه ادعا کرده بود هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده، توضیح خواست.

 

پنجعلی عنوان کرد: «من این ماشین را از باشگاه گرفته بودم اما آن را به رویانیان باز گرداندم که سند آن هم موجود است.»

 

وی افزود: «ماشینی که من از باشگاه پرسپولیس گرفته بودم، سند و پلاک نداشت که آن را به رویانیان پس دادم. وقتی ماشین سند و پلاک ندارد، یعنی هیچ چیزی ندارد و به همین دلیل این ماشین را به باشگاه بازگرداندم.»

 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سند بازگرداندن ماشین به باشگاه با امضای رویانیان موجود است، گفت: «متاسفانه اسناد نصفه و نیمه منتشر می‌شود، در حالیکه ما اسنادی داریم که پولی نگرفته‌ایم. اگر ما و بازیکنان اسناد را نشان دهیم و مشخص شود که تخطی کرده‌ایم از مردم عذرخواهی می‌کنیم اما واقعیت چیز دیگری است.»

 

پنجعلی تصریح کرد: «در خصوص ماشین سندی با امضا و دست خط رویانیان موجود است که محمد پنجعلی ماشین را به باشگاه بازگردانده و باید 150 میلیون تومان قراردادش پرداخت شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها