کد خبر: ۲۱۶۳۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «چه گناهی کردم که همه به من متلک می‌اندازند!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، انتقاد از او بسیار است، به خصوص وقتی لیست قراردادهای بازیکنان پرسپولیس منتشر شد و جلوی نام او نوشته بودند 1.2 میلیارد تومان.

 

قاسم دهنوی حالا فشار جدید را تحمل می‌کند. با اینکه لیگ برتر تمام شده، همه یقه او را گرفته‌اند و سوالی تکراری از او می‌پرسند. آیا 1.2 میلیارد می‌ارزی؟ دهنوی برای اولین بار به این سوال جواب می‌دهد: «اگر نمی‌ارزیدم که سر جذبم جنگ و دعوا نمی‌شد» این سوال و جواب، مقدمه‌ای شد برای مصاحبه با بازیکنی که این روزها تحت فشار انتقادهای پشت سر هم است.

 

 * 1.2 میلیارد می‌ارزی قاسم؟

- واقعا نمی‌دانم چرا قرارداد من برای همه سوژه شده؟ این همه تیم در لیگ برتر با قراردادهای بالا بازیکن می‌خرند اما همه زوم کرده‌اند روی من.

 

* جواب سوال را ندادی!

- اگر نمی‌ارزیدم سر جذب من جنگ و دعوا نمی‌شد و پرسپولیس و سپاهان به جان هم نمی‌افتادند. حتما می‌ارزم که قبل از فصل چنین اتفاقاتی افتاد.

 

* خیلی با قاطعیت حرف می‌زنی؟

- من می‌گویم ارزش بازیکنان در فوتبال ایران مشخص است. من سال‌ها برای مس کرمان، بهترین عملکرد را داشتم. در تراکتورسازی یک فصل فوق‌العاده را سپری کردم. از همه مهم‌تر 2 سال متوالی به تمام اردوهای تیم ملی دعوت شدم و کروش در 7 بازی رسمی از من استفاده کرد که 5 گل هم زدم. اینها رزومه‌ای نیست برای اینکه از یک بازیکن مثل من انتقاد نشود؟ این همه بازیکن در لیگ ایران میلیاردی پول می‌گیرند، فقط باید از من انتقاد شود؟

 

* انتقادها به این دلیل است که خیلی‌ها معتقدند تو عملکرد قابل قبولی در ترکیب پرسپولیس نداشتی...

- ببینید چون خیلی حاشیه برای من به‌وجود آمد. من اول فصل با آن شرایط به پرسپولیس آمدم. تیمی بزرگ که حواشی‌اش هم قطعا بزرگ است. به همین دلیل کمی طول کشید تا با شرایط خو بگیرم و کنار بیایم. در نهایت هم پرسپولیس دوم شد و به نایب قهرمانی رسید. یعنی من در این نایب قهرمانی نقش نداشتم که باید این همه انتقاد بشنوم؟

 

* نقش داشتی اما شاید نه به اندازه بقیه چون به قول خودت کمی دیرتر با تیم خو گرفتی...

- اینطور نیست که شما می‌گویید. ما تنها تیمی بودیم که در ورزشگاه خانگی باخت را تجربه نکردیم. فکر می‌کنید این رکورد چطور به دست آمد؟ فکر می‌کنید بازی‌های سخت چطور در آمد؟ فقط 5، 6 بازیکن که این کارهای بزرگ را انجام ندادند. همه عوامل بودیم که دست به دست هم دادیم تا پرسپولیس به موفقیت برسد.

 

* در لیست منتشر شده، جلوی اسم تو نوشته بودند 700 میلیون گرفته‌ای. واقعیت دارد؟

- به خدا اینطور نیست. من نهایتا بین 200 تا 300 میلیون گرفته‌ام. آنجا نوشته 700 میلیون. قسم می‌خورم اشتباه شده. البته 3 تا چک از باشگاه دارم که همه آنها برگشت خورده.

 

* از پروین این چک‌ها را گرفته‌ای؟

- نه، چک‌های شیرینی و رویانیان است که مهر باشگاه هم روی آنها خورده. این چک‌ها برگشت خورده و نمی‌دانم باید چه‌کارشان کنم.

 

* شایعه شده که می‌خواهی از پرسپولیس به فیفا شکایت کنی، درسته؟

- کجا نوشته؟ یعنی خودم گفته‌ام و از قول من نوشته‌اند؟

 

* نه، یکی از سایت‌ها این خبر را منتشر کرده...

- این خبر را هم تکذیب می‌کنم. چه‌کار کنم که دست از سر من بردارند و این همه اذیتم نکنند. همه علیه من شده‌اند، چه هیزم تری به آنها فروخته‌ام را نمی‌دانم. آمدم یک فصل برای پرسپولیس بازی کردم، آیا گناهی مرتکب شده‌ام؟ آیا تمام توانم را نگذاشتم؟ به خدا تلاش کردم و انرژی‌ام را گذاشتم تا پرسپولیس موفق شود. برایم جای سوال دارد که چرا اینقدر برای من شایعه درست می‌کنند و همه به من متلک می‌اندازند.

 

* شایعه خورت خوب است حتما. مراسم شام هدایتی چطور بود؟

- خوب شد یادم انداختید. باید تشکر کنم از حسین هدایتی که به‌عنوان یک هوادار پرسپولیس این مراسم را برای ما تدارک دید. او معرفت و شخصیت به خرج داد و پاداشی برای ما در نظر گرفت. باز هم دم هدایتی گرم که در این شرایط مقداری پول به ما داد تا جلوی خانواده‌مان شرمنده نشویم. او لبخند را روی لبان ما برگرداند و خستگی را از تنمان در آورد.

 

* چرا پروین به این مراسم نیامد؟

- من از پروین و دلیل عدم حضورش خبر ندارم و در این مورد حرفی نمی‌زنم. البته او می‌آمد خوشحال می‌شدیم اما شاید مشکلی برایش پیش آمد که در این مراسم حضور نداشت.

 

* در مورد چک‌های برگشتی‌ات با پروین حرف نزدی؟

- فعلا که نه اما باید ظرف روزهای آینده او را ببینم و حرف بزنم. نمی‌دانم نتیجه‌اش چه می‌شود، امیدوارم که مشکلم حل شود و بتوانم به پول قراردادم برسم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها