کد خبر: ۲۱۶۲۴۸
زمان انتشار: ۲۲:۰۴     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي استقلال خوزستان تاکيد کرد که درخواست فدراسيون فوتبال از نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا غيرمنطقي است.
عبدالله ويسي در خصوص اختلاف چند باشگاه از جمله استقلال با تيم ملي گفت: برنامه اي که در نظر گرفته اند در هيچ جاي دنيا ديده نمي شود. آيا تيمي مثل بايرن مونيخ قبول مي کند که در کوران ليگ قهرمانان اروپا 8 بازيکن به تيم ملي آلمان بدهد؟ قطعا قبول نمي کند چون اين موضوع منطقي به نظر نمي رسد. الان هم معتقدم درخواست فدراسيون و تيم ملي از نمايندگان ايران براي عدم استفاده از بازيکنان ملي پوش کاملا غير منطقي است.

به نقل از تسنيم، وي تاکيد کرد: تيم ملي با اين کارها طرفدارنش را از دست مي دهد چون هوداران تيم ملي همين هواداران سپاهان، استقلال، فولاد، تراکتورسازي و تيم هاي ديگر هستند. ما که نمي توانيم فقط اين طرف بام را ببينيم و از آن طرف بيفتيم. نمايندگان ايران بازي هاي حساسي دارند که فرقي با مسابقات ملي ندارد و به تک تک اين بازيکنان نياز دارند. در اين زمينه بايد تعامل صورت بگيرد.

ويسي که امروز همراه با آبي پوشان به عربستان خواهد رفت در اين خصوص اظهار داشت: من دوست داشتم به سفر مکه بروم و اين موضوع را هم با مسئولان استقلال در ميان گذاشتم تا با هزينه خودم به اين سفر بروم. آنها هم لطف کردند تا شرايط براي حضورم در اين سفر مهيا باشد. اميدوارم قدم من براي استقلال خوش يمن باشد و اين تيم بازي با الشباب را ببرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها