کد خبر: ۲۱۶۲۳۸
زمان انتشار: ۲۱:۵۳     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم سپاهان اصفهان گفت: بازيکنان ملي‌پوش سپاهان فردا شب و در ديدار با السد قطر به ميدان مي‌روند و در اختيار تيم ملي قرار نمي‌گيرند.
زلاتکو کرانچار عصر امروز در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل السد قطر اظهار کرد: به نظر من اين بازي حائز اهميت بوده و براي راهيابي به مرحله دوم بايد توجه خاصي به اين بازي داشت؛ با توجه به بازي پاياني که در ليگ داشتيم و همچنين در جام باشگاه‌ها، تيم ما در آمادگي و فرم خوب خود قرار داشته و ما توانايي اين را داريم که فردا در بازي پيروز شويم.

به نقل از تسنيم، وي افزود: هدف ما نبايد تنها راهيابي به مرحله دوم باشد، بلکه بايد فرم تيم را براي رقابت‌هاي بعدي آماده نگه داريم و ما توانايي اين را داريم که پس از صعود به مرحله بعدي، در آمادگي کامل برابر تيم‌ها صف‌آرايي کنيم.

سرمربي تيم سپاهان درباره ضعف تيم السد بيان کرد: با توجه به فيلمي که ما از بازي الهلال و السد ديديم، نتيجه به دست آمده، متناسب با بازي اين تيم نبوده و اين تيم کمي بدشانسي آورده و پس از خوردن دو گل ابتدايي، مجبور شد جلو بکشد و به تبع، ضريب اشتباه بازيکنان آنها نيز بالا مي‌رفت.

وي افزود: ما فردا تلاش مي‌کنيم بازي را با پيروزي پشت‌سر بگذاريم و تيم السد نيز تلاش مي‌کند به جبران مافات بازي گذشته بپردازد؛ تمام سعي خود را بر آن قرار داديم که بتوانيم با امتياز از اين ديدار خارج شويم.

کرانچار پيرامون اينکه آيا بازيکنان ملي‌پوش سپاهان پيش از ديدار فردا شب اين تيم، در اختيار تيم ملي قرار مي‌گيرند يا خير، گفت: من به طور خلاصه مواضع باشگاه را اينگونه مي‌گويم که بازيکنان براي بازي فردا در تيم ما هستند و در اختيار تيم ملي گذاشته نمي‌شوند.

وي خاطرنشان کرد: با گفت‌وگويي که بين مسئولان ارشد سپاهان، تراکتور، استقلال و فولاد خوزستان، صحبت‌هايي شده که ملي‌پوشان را در اختيار تيم ملي براي بازي‌ها قرار ندهند اما اگر آنها اين کار را بکنند و بازيکنان را در اختيار تيم ملي قرار دهند، سپاهان همچنان بر موضع خود پابرجا بوده و بازيکنان را در اختيار تيم ملي قرار نمي‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها