کد خبر: ۲۱۶۲۲۵
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: نايب رئيس فدراسيون فوتبال به جاي تهديد به ما کمک کند.
مسعود تابش در واکنش به تهديد کسر امتياز از تيم‌هايي که بازيکنان خود را در اختيار تيم ملي قرار ندادند و ممنوعيت فعاليت آنها در فصل نقل و انتقالات از سوي نايب رئيس فدراسيون فوتبال، اظهار داشت: آيت‌اللهي به جاي تهديد به ما کمک کند. ما چگونه بدون 6 بازيکن اصلي به ميدان برويم،‌ آنهم مقابل تيمي چون السد قطر؟!

به نقل از تسنيم، وي افزود: استقلال که 4 بازيکن داشت نفراتش را نداد و به عربستان رفت. ما نمي‌گوييم به تيم ملي بازيکن نمي‌دهيم بلکه تنها يک هفته فرصت خواستيم تا بازيکنان ملي‌پوش ما از عربستان مستقيم به آفريقاي جنوبي بروند.

قائم مقام باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: من آيين‌نامه مورد استناد آيت‌اللهي را نديده‌ام اما اگر چنين قانوني باشد با 3 بر صفر شدن بازي‌ها سپاهان و استقلال به ليگ يک مي‌روند. آيا مي‌خواهند چنين کاري انجام دهند؟!

وي ادامه داد: گفته‌اند چرا زودتر به فدراسيون نگفتيد در حالي که 2 هفته است تمام مسئولان باشگاه سپاهان در مذاکره با فدراسيون همين موضوع را اعلام و تاکيد کرده‌اند، بازي سپاهان در آسيا آن هم وقتي هنوز فرصت داريم نيز يک ديدار ملي است و ما چگونه مي‌توانيم بدون نيمي از بازيکنان اصلي خود وارد زمين شويم؟!

تابش تاکيد کرد: در هر صورت بازيکنان سپاهان اکنون در اصفهان هستند و کرانچار قصد دارد از آنها در ديدار فردا (سه‌شنبه) برابر السد استفاده کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها