کد خبر: ۲۱۵۹۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
استقلالی‌ها به شدت از غیبت آندرانیک تیموریان در بازی با تراکتورسازی ناراحت هستند و حتی شنیده می‌شود امیر قلعه‌نویی هم در مورد کارت قرمزی که تیموریان در بازی با فولاد گرفت به او اعتراض تندی کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی فتح‌الله‌زاده بعد از این مسابقه به دوربین‌های تلویزیونی گفت: «آندو 10 بازی نبود و به همین خاطر ما قهرمان نشدیم.» این در حالی است که هافبک دفاعی آبی‌پوشان در 8 بازی از مسابقات لیگ سیزدهم غایب بوده است.

 

آندو چهار بازی از دور رفت و چهار بازی از دور برگشت را از دست داد. استقلال هر چهار بازی رفت را بدون او برد، اما در هیچ‌یک از مسابقات دور برگشت در غیاب وی نتوانستند به پیروزی برسند!

 

در اینکه آندو یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است تردیدی نیست و کیفیت تیموریان نیازی به اثبات ندارد. نکته اما آنجاست که آمار می‌گوید استقلال قلعه‌نویی حتی در صورت حضور آندو در این هشت بازی هم قهرمان لیگ نمی‌شد! میانگین امتیازگیری آبی‌ها با آندو در 22 بازی، یک‌و‌88 صدم بوده و بدون او در هشت بازی دیگر به طور متوسط یک‌و 66 صدم امتیازات را به دست آورده‌اند. این در حالی است که تیم قهرمان یعنی فولاد در هر مسابقه یک‌و9 دهم امتیاز گرفته است. در حقیقت استقلال با آندو فقط می‌توانست بالاتر از پرسپولیس در پله دوم قرار بگیرد.

شرح مسابقات و نتایج آبی‌ها بدون تیموریان به این شرح است:
دور رفت:

گسترش فولاد 1 – 2 استقلال

داماش 1 – 2 استقلال

استقلال 3 – 1 راه‌آهن

سایپا 0- 1 استقلال
دور برگشت:

مس 1- 1 استقلال

ملوان 4 – 2 استقلال

استقلال 0 – 1 نفت

استقلال 1 – 3 تراکتورسازی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها