کد خبر: ۲۱۵۹۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
مدافع جوان و باانگيزه نفت تهران مي گويد : اينکه ما قهرمان نشديم فقط مي تواند خواست خدا باشد .

 

نفت تهران با بازي خوبي که مقابل سپاهان به نمايش گذاشت اما نتوانست در اين ديدار امتياز بگيرد . مدافع قدبلند و جوان نفت تهران که تاثير زيادي در موفقيت هاي نفت تهران در اين فصل داشت، گفت و گويي با خبرنگار ورزش سه کرده و از شرايط تيمش و انگيزه حضور در تيم ملي گفته است:

نفت براي قهرمان شدن چه چيزي کم داشت؟

ما هيچ چيزي کم نداشتيم و همه تلاشمان را کرديم تا به قهرماني برسيم. فقط مي‌ توانم بگويم که اين خواست خدا رود که ما قهرمان نشديم. در تمام طول فصل بازي خيلي خوبي داشتيم و کاملا شايسته کسب عنوان قهرماني بوديم. در همين بازي آخر هم در مقابل سپاهان فقط توپ هايمان تبديل به گل نشد. براي مثال اگر در دقيقه 6 موقعيت رضا نوروزي تبديل به گل مي‌ شد مطمئنا شرايط بازي خيلي تفاوت مي‌ کرد.

در شروع فصل فکر مي‌ کردي چنين نتايجي کسب کنيد؟

در همان ابتداي فصل که آقاي گل محمدي تيم ما را تحويل گرفت گفتند امسال مي‌ خواهيم شگفتي ساز ليگ شويم. تيم ما دو سال مقام پنجم را کسب کرده بود و مي‌ خواستيم امسال مقام بهتري را کسب کنيم. اين دروغ است اگر بگويم از ابتداي فصل به قهرماني فکر مي‌ کرديم اما مطمئنا به فکر کسب رتبه اي کمتر از پنجم بوديم. باز هم اين لطف خدا بود که شامل حال ما شد و ما توانستيم رتبه سوم را کسب کنيم.

از بازي هاي خودت در فصل جاري راضي هستي؟

خدا را شکر در ابتداي فصل آقاي گل محمدي به من اعتماد کردند و من هم با استفاده از اعتماد ايشان روز به روز بهتر شدم و ايشان هم از من راضي بودند، همين راضي بودن مربي ها به من اعتماد به نفس بيشتري مي‌ داد و باعث پيشرفت من مي‌ شد. در حال حاضر در ليگ برتر فقط من و محمد خانزاده هستيم که با سن و سال کم به عنوان مدافع وسط ثابت بازي مي‌ کنيم و باز هم مي‌ گويم که همين راضي بودن مربيان از من برايم کافي است.

فکر مي‌ کني چه زماني به تيم‌ملي‌ برسي؟

من تمام تلاشم را مي‌ کنم که روزي جز اعضاي تيم‌ملي‌ باشم و هر وقت ليست تيم‌ملي‌ اعلام مي‌ شود چشم انتظار اين هستم که نام من هم در ميان اسامي باشد. فکر مي‌ کنم تاکنون حقم بوده که در ليست تيم‌ملي‌ باشم ولي با اين حال به نظر آقاي کي‌روش احترام مي‌ گذارم و منتظر دعوت شدنم به تيم‌ملي‌ هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها