کد خبر: ۲۱۵۸۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
دوره بی ثباتی در استقلال آغاز شده و اگر فکر مناسبی نشود بعید نیست به سرنوشت چند سال اخیر رقیبشان دچار شوند.

به گزارش پایگاه598 به نقل از جام نیوز، تایم کاری استقلالی ها در این فصل فوتبال ایران آخر هفته بعد به پایان می‌ رسد. اگر چه این نتیجه بازی آنها مقابل الشباب امارات است که در نهایت تکلیف آبی ها را برای ادامه رقابت ها روشن خواهد کرد. اگر استقلال در بازی چهارشنبه مغلوب الشباب بشود از در رقابت ها کنار خواهد رفت اما پیروزی در این مسابقه آنها را در کورس صعود نگه خواهد داشت.

 

استقلال اما لیگ ایران را با رتبه ای عجیب به پایان برد و البته خداحافظی احساسی علی فتح الله زاده در ورزشگاه آزادی از هواداران کاری بود که نباید انجام می‌ شد.

 

آبی ها حالا تیمی هستند بین زمین و آسمان که با مطالبات پرداخت نشده مالی تنها امیر قلعه‌نویی را دارند، مربی ای که در طول فصل بخش مهمی از مسئولیت های مدیرعامل را به دوش می‌ کشید.

 

استقلال بدون مدیرعامل حالا وارد دوره بی ثباتی شده است. اینکه وزارت ورزش که در این مدت بیشتر درگیر باشگاه پرسپولیس بوده چه خواهد کرد هنوز مشخص نیست.

 

اما وقتی به این فکر می‌ کنیم که امیر قلعه‌نویی هم قرار است استقلال را ترک کند اوضاع بدتر هم به نظر خواهد رسید. وزارت ورزش البته این شانس را دارد که با آغاز رقابت های جام‌جهانی فصل نقل و انتقالات و تیم بستن بیش از همیشه به طول خواهد انجامید و البته یک شانس دیگر بی ثابتی در کلیت فوتبال ایران است. اینکه به جز فولاد، سپاهان و نفت کسی  نمی‌ داند در آینده در هر یک از باشگاه های لیگ برتری فوتبال ایران چه اتفاقی خواهد افتاد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها