کد خبر: ۲۱۵۶۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
پيشکسوت فوتبال کشورمان گفت:فکر مي‌کنم جاي مجتبي جباري و علي کريمي در تيم ملي خالي باشد چرا که بي‌‌ پلي‌ميکر فوتبال ديمي مي‌شود.
صادق ورمزيار در خصوص اعلام ليست تيم ملي فوتبال کشورمان و انتقاداتي که به اين ليست وارد شده، گفت: هميشه در همه جاي دنيا هر ليستي که اعلام شود عده‌اي هستند که به آن ايراد بگيرند چرا که همواره تعدادي از بازيکنان هستند که در اين ليست‌ها ديده نمي‌شوند اما فکر مي‌کنم اين ليست اعلام شده ليست خوبي بوده است.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: البته ايراداتي به برخي از نفرات هست اما بايد توجه کرد که ما به طور مثال در پست دفاع چپ 3 بازيکن تخصصي داريم که يکي از آنها هاشم بيک‌زاده راست پاست و دو بازيکن ديگر هم به نام‌هاي مهرداد جماعتي که يکي از بهترين‌هاي ايران است و ديگري مهرداد پولادي است که در اين پست قرار دارند که من فکر مي‌کنم تا روز آخر يکي از اين سه بازيکن از ليست کنار گذاشته مي‌شوند اما در مجموع به نظرم مي‌شد اين ليست را با دقت بيشتر و تمرکز بهتري تهيه کرد چرا که جاي يک پلي ميکر در تيم ما خالي است و قطعا در حال حاضر در اين پست خلاء داريم چرا که وقتي تيمي مي‌خواهد به مسابقات معتبر برود و پلي‌ميکر نداشته باشد نوع فوتبالش «بکش بکش» مي‌شود!

ورمزيار افزود: البته بازيکني مثل رضا نوروزي هم به تيم ملي دعوت شده که مشخص است بازي‌هايش به خوبي زير نظر بوده اما شايد جاي بازيکني مثل علي کريمي هم در تيم ملي خالي باشد چرا که او روز گذشته مقابل استقلال نشان داد که تمام نشده و حالا حالا مي‌تواند ليدر تيم ملي باشد.

پيشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص عدم دعوت از بازيکني مثل محمد قاضي هم اظهار داشت: به هر حال کي‌روش حرفه‌اي است و شايد ايراداتي بوده که او را دعوت نکرده است. قاضي بازيکني رو به جلو است و قطعا عملکردش نشان‌دهنده کارايي‌اش است و امسال هم ديديدم که پاس گل‌هاي زيادي داد اما کي‌روش وقتي مي‌خواهد کسي را به عنوان مهاجم هدف بردارد نگاه مي‌کند که ببيند او چند گل زده است. من فکر مي‌کنم بازيکناني که به جاي قاضي آمده‌اند بيشتر از او گل زده‌اند اما نبايد از حق بگذريم که قاضي امسال خيلي دويد و جنگيد.

ورمزيار در پايان گفت: فکر مي‌کنم جاي مجتبي جباري و علي کريمي در تيم ملي خالي باشد چرا که بي‌‌ پلي‌ميکر فوتبال ديمي مي‌شود و اگر قرار است فوتبالي رو به جلو اجرا کنيم بايد افکاري در زمين باشند که پاس رو به جلو مي‌زنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها