کد خبر: ۲۱۵۶۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: با شرايطي که ما داشتيم حتي اگر در ليگ برتر هم مي‌مانديم اين تيم منحل مي‌شد.
امير عابديني در مورد سقوط تيم داماش گيلان گفت: نمي‌خواهم به کسي اتهامي بزنم اما ما تنها تيم ته جدولي بوديم که از ما امتياز کسر شد در حالي که ساير رقباي ما چنين شرايطي را نداشتند.

به نقل از فارس، البته داماش از يک ناحيه ضربه نخورد از ده جا ضربه خورد. مسئولان استان هيچ کمکي به ما نمي‌کردند در بازي آخر مقابل مس هم دو مدافع وسط خود را نداشتيم. محمد مختاري مصدوم بود و عليرضا نظيفکار در پايان مسابقه قبل کارت قرمز گرفته بود. نمي‌دانم چرا اينگونه بود.

وي در مورد سرنوشت داماش گيلان گفت: به عقيده من داماش منحل مي‌شود چون نه بودجه دارد نه متولي دارد بعيد است در اين شرايط کسي پيدا بشود که بخواهد داماش را اداره کند. بايد امتياز باشگاه فروخته شود با شرايطي که داماش دارد حتي اگر در ليگ برتر هم مي‌مانديم داماش منحل مي‌شد. مسئولان استان در 5 سال گذشته فقط 400 ميليون به ما کمک کرده‌اند آن هم در حالي که 700 ميليون تومان در ورزشگاه هزينه کرديم باشگاه داماش در 5 سال گذشته حدود 35 تا 40 ميليارد خرج واليبال، کاراته، بسکتبال و فوتبال کرده است اکنون چه کسي مي‌آيد اين هزينه‌ها را بکند اين سرنوشت بخش خصوصي در فوتبال و ورزش است بخش دولتي هم نمي‌تواند کمکي بکند زيرا اگر مي‌توانست به پرسپوليس و استقلال کمک مي‌کرد. راه‌آهن هم که بخش خصوصي است اکنون مي‌خواهد امتيازش را بفروشد زيرا کسي که هزينه مي‌کرد اکنون ديگر نيست.

وي ادامه داد: سال آينده داماش اگر در ليگ برتر مي‌ماند حداقل بايد 7 ميليارد تومان براي جذب بازيکن هزينه مي‌کرد سال گذشته 5/5 ميليارد هزينه کرديم و با احتساب 20 درصد افزايش حدود 7 ميليارد تومان بايد هزينه کنيم به همين خاطر مي‌گويم داماش اگر در ليگ برتر هم مي‌ماند منحل مي‌شد.

عابديني در مورد دليل فروش بازيکنان داماش در نيم‌فصل و ناراحتي هواداران پس از سقوط اين تيم گفت: اگر بازيکنان را نمي‌فروختيم نمي‌توانستيم تيم را اداره کنيم. عليرضا جهانبخش را به هلند ترانسفر کرديم و 800 ميليون تومان به باشگاه تزريق شد همه هم از انتقال جهانبخش به هلند استقبال کردند. طلب برخي از بازيکنان هم نمي‌توانستيم بدهيم و آنها هم از تيم جدا شدند. حسين ابراهيمي مجاني به نفت رفت چون ما نمي‌توانستيم پول او را بدهيم. جهانگير عسگري هم همينطوري از تيم جدا شد اکنون هم 100 تا 200 طرفدار افشين ناظمي در حالتي غيرعادي به ورزشگاه مي‌آيند و عليه همه شعار مي‌دهند و همه را از دم تيغ مي‌گذرانند. من از داماش رفتم آيا الماسخاله، نظرمحمدي و ... هم از رشت رفته‌اند؟ چرا عليه آنها شعار سر مي‌دهند؟ نبايد اينگونه باشد. افشين ناظمي داماش را نابود کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها