تعامل: شنیده شده است که
شبکه تازه تاسیس بازار، توسط پنج شرکت مطرح تبلیغاتی که بیشترین میزان پخش
تبلیغات تلويزیونی در چند سال گذشته را داشته اند مدیریت می شود. در واقع
این شبکه که هم اکنون فقط با گیرنده های دیجیتال قابل دریافت است توسط این
پنج شرکت که تاکنون غالبا تنها نقش واسطه میان صدا و سیما و مجموعههي
سفارش دهنده تبلیغ کننده را داشته اند اداره و مدیریت خواهد شد.
به
نظر ميرسد اين رويکرد و سپردن کار به این دست شرکتها که مبتنی بر واسطه
گری توانسته اند شرکت های تبلیغاتی خود را مطرح کنند تبعات جبران ناپذيري
داشته باشد.
سود بسیار زیاد تبلیغات و البته سود فراوان این دست شرکتها، نحوه انتخاب و گزینش این پنج شرکت را با تردید رو به رو کرده است.
گزارشاتی به تعامل رسیده که در نحوه انتخاب یکی از این شرکت ها مواردی مشکوک و قابل تردید وجود دارد.