کد خبر: ۲۱۵۰۵۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
مدير عامل باشگاه پيکان گفت: اتفاق خاصي‌ نيفتاده و صعود پيکان به ليگ برتر فقط چند روز به تعويق افتاده است.
علي‌ اصغر ملکيان درباره راهيابي پيکان به ديدار پلي آف ليگ دسته اول گفت: پيش از هر چيز بايد از زحمات اعضاي تيم‌، کادر فني و بازيکنان تشکر کنم. آنها زحمت خود را کشيدند و شايستگي صعود مستقيم به ليگ برتر را داشتند اما حالا هم مي توانند خود از مرحله پلي آف‌‌ به ليگ برتر برساند زيرا توانايي و لياقت اين کار را دارند.

به گزارش تسنيم، وي افزود: به مردم و تيم‌ مسجد سليمان و همين طور مجموعه تيم‌ و هواداران پديده تبريک مي‌گويم. به مسئولان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ نيز خسته نباشيد مي‌گويم اما با وجود همه زحمت‌هاي کشيده شده، انتقاداتي هم وجود دارد که اصلي‌‌ترين مسئله آن موضوع کسر امتياز است. بر اساس حکم کميته انضباطي، يک امتياز از 3 تيم‌ ليگ دست اولي‌ کسر شد اما در کامل تعجب اين يک امتياز به آن‌ها برگردانده شد.

ملکيان گفت: درست است که تيم‌ مسجد سليمان بدون در نظر گرفتن اين يک امتياز راهي‌ ليگ برتر شد، اما اين انتقاد به کميته انضباطي و استيناف وارد است که چرا تکليف اين امتياز کسر شده تا روز آخر نامشخص بود. به نظر مي رسد توصيه پذيري و تبعيض، آفت فوتبال ايران شده است.

مديرعامل باشگاه پيکان اظهار داشت: از تيم‌‌هاي بزرگ و پر طرفداري مثل استقلال، پرسپوليس، ملوان، داماش و تراکتورسازي يک امتياز کسر شد اما اين کسر امتياز بر قوت خود باقي‌ ماند اما براي تيمي از ليگ دسته اول استثنا قائل شده و کميته استيناف هم در کمال تعجب تعيين تکليف را به هفته پس از پايان بازي‌ها موکول کرد.

ملکيان ادامه داد: اين اتفاق در حالي‌ افتاد که يوونتوس با وجود نام بسيار بزرگ، افتخارات بسيار و رئيس پر قدرت و با نفوذي به نام آنيلي، از سري آ ايتاليا به سري ب تبعيد شد و هيچ اتفاقي‌ نيفتاد. ضمن اين که بازيکن نفت و گاز گچساران روز بازي با پيکان بخشيده شد و محروميت بازيکن نفت مسجد سليمان نيز روز بازي‌ با آلومينيوم بخشيده شد. اين رفتار‌ها از جانب کميته انضباطي تعجب آور است و تناقض‌هاي زيادي هم بين مصاحبه‌هاي انجام شده از طرف مسئولان وجود داشت.

مديرعامل باشگاه پيکان خاطرنشان کرد: با وجود احترام بسياري که براي تيم‌ خوب سياه جامگان قائلم، اما اطمينان دارم پيکان مي تواند اين تيم‌ را پشت سر بگذارد و نماينده ليگ برتر را هم مغلوب کند. الان هم اتفاق خاصي‌ نيفتاده و صعود پيکان به ليگ برتر فقط چند روز به تعويق افتاده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها