کد خبر: ۲۱۴۷۸۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
دبيرکل کنفدراسيون فوتبال آسيا در نامه‌اي به فدراسيون فوتبال ايران به اعتراض باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نسبت به اشتباهات تاثيرگذار تيم داوري در ديدارهاي سپاهان- السد و سپاهان- الاهلي پاسخ داد.
به نقل از سايت رسمي باشگاه سپاهان، دبيرکل کنفدراسيون فوتبال آسيا در نامه‌اي به فدراسيون فوتبال ايران به اعتراض باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نسبت به اشتباهات تاثيرگذار تيم داوري در ديدارهاي سپاهان- السد و سپاهان- الاهلي پاسخ داد.

در نامه الکس سوسي به فدراسيون فوتبال ايران آمده است: با توجه به نامه‌اي که از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مورد اعتراض و نگراني اين باشگاه در مورد عملکرد تيم داوري در ديدار سپاهان- السد و سپاهان- الاهلي داشته‌ايم اين اطمينان را مي دهيم که مقامات مربوطه با رصد نمودن کامل عملکرد تيم داوري ديدارهاي مذکور در صورت اينکه رفتارها و عملکرد اشتباه و دور از انتظار از تيم داوري را مشاهده نمائيم مشورت‌ها و تذکرهاي لازم را به آنها اعلام مي‌کنيم تا در ادامه قضاوت‌هاي آنها مطابق با انتظار و با کمترين اشتباهات باشد.

قطعا ما براي توسعه و ارتقاي کيفيت داوران آسيا نظارت‌هاي لازم را انجام مي‌دهيم و از آقاي دکتر خليليان که در نامه خود بر توسعه داوران آسيا و رفع نگراني در اين باره تاکيد نموده بودند سپاسگزاري و قدرداني مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها