کد خبر: ۲۱۴۷۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
رییس جمهور سوریه تأکید کرد: حزب بعث یک حزب عقیدتی است و همین موضوع نیز حزب بعث را از احزاب دیگر متمایز کرده است و تا زمانی که عقیدتی باقی بماند آینده خوبی خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، به مناسبت سالگرد تأسیس حزب سوسیالیست بعث رهبران شاخه‌های حزب بعث در درعا، سویدا و قنیطره با «بشار اسد» رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کردند.

رییس جمهور سوریه در این دیدار گفت: حمله به این حزب و تلاش برای مخدوش کردن وجهه آن از ابتدای بحران سوریه نه تنها حزب بعث را تضعیف نکرده بلکه بر قدرت آن افزوده زیرا حزب بعث، پایگاه اساسی در فعالیتهای ملی و قومیتی است.

بشار اسد گفت: استانهای جنوبی پایگاه طبیعی حزب بعث هستند و در مقابله با اسرائیل نیز این استانها خط اول دفاعی به شمار می‌روند و به همین علت نیز اسرائیل از گروههای تروریستی در جنایات آنها علیه ساکنان این استانها و دیگر شهروندان سوری کمک می‌کند.

وی تأکید کرد حزب بعث یک حزب عقیدتی است و همین موضوع نیز حزب بعث را از احزاب دیگر متمایز کرده است و تا زمانی که عقیدتی باقی بماند، آینده خوبی خواهد داشت به شرط آنکه همواره در زمینه فردی و ترسیم سیاستها و راهبردهایی که به حمایت از کشور کمک کند در حال تغییر و تحول باشد.

رییس جمهور سوریه بر اهمیت ادامه آشتی ملی و تقویت آن تأکید کرد و گفت حزب باید در آشتی نقش اساسی ایفا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها