کد خبر: ۲۱۴۶۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
يوهان کرايف معتقد است اگر مورينيو به سرزنش‌کردن بازيکنانش در چلسي ادامه دهد، همانطور که رئال‌مادريد را به حاشيه برد، چلسي را نيز به حاشيه ‌مي‌برد.

 

ژوزه مورينيو بارها در طول اين فصل به انتقاد از مهاجمان تيمش پرداخته است. او پس از شکست برابر پاري سن ژرمن فرانسه در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، در کنفرانس خبري خود اعلام کرد تيمش مهاجم واقعي ندارد. يوهان‌ کرايف بازيکن هلندي سابق بارسلونا، زماني که مورينيو هدايت رئال مادريد را بر عهده داشت چند بار عليه سرمربي رئال مادريد به صحبت پرداخت و به انتقاد از شيوه بازي تيم او پرداخت . کرايف در جديدترين انتقاد خود از مورينيو به سرزنش‌کردن‌هاي اين مربي پرتغالي پرتغالي از بازيکنانش پرداخته است.

کرايف در گفت‌وگو با روزنامه هلندي تلگراف گفت: اول از همه بايد بگويم پاري‌سن ژرمن تيم خوب و قدرتمندي است که در چند سال گذشته پيشرفت زيادي کرده است. چلسي نيز بازيکنان خوبي دارد و تيم خوبي است اما بنا بر گفته مربي‌شان اين بازيکنان خيلي بزرگ نيستند. اين‌گفته‌ها همان‌هايي است که مورينيو در رئال مادريد نيز به زبان آورده بود. وقتي‌ تيم پيروز مي‌شود به خاطر او است و وقتي شکست مي‌خورد بازيکنان مقصر جلوه داده مي‌شوند. همين صحبت‌ها باعث شد تا مورينيو کنترل رختکن تيمش را از دست دهد و اگر او بخواهد کارهايش را در چلسي نيز تکرار کند، باعث خواهد شد او در چلسي نيز کنترل رختکن را از دست دهد.

کرايف ادامه داد: به خدمت گرفتن مهاجم 70 ميليون يورويي چيز خوبي است و کاملا طبيعي است اما نه براي چلسي که خود مهاجمان بزرگي دارد. مشکل اين است که مورينيو فقط به نتايج نگاه مي‌کند و فقط نتيجه براي او اولويت دارد و بقيه مسائل از جمله بازيکنان بزرگي که در تيمش داشته همگي اهميت کمتري نسبت به نتايج براي او داشتند. من طرز تفکر مورينيو را دوست ندارم زيرا او فقط به اهداف کوتاه مدت فکر مي‌کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها