کد خبر: ۲۱۴۶۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
کاپيتان بارسلونا به انتقاد از اظهارنظر کاسياس درباره بوسکتس پرداخت و آن را ناعادلانه دانست.

 

ايکر کاسياس چند روز پيش در گفت‌وگويي که با روزنامه پرتيراژ مارکا داشت به انتقاد از حرکت جنجالي بوسکتس در ال‌کلاسيکو پرداخت. بوسکتس با پايش به سر پپه، مدافع رئال مادريد ضربه‌اي وارد کرده بود. کاسياس در اين باره گفته بود: بوسکتس حرکت بسيار زشت و بدي را انجام داد. بايد بگويم که بوسکتس رفتار خوبي در ميدان ندارد. آن چه در زمين فوتبال رخ مي‌دهد بايد فوتبالي باشد. بوسکتس در آن صحنه حرکت زشتي انجام داد. اگر او را ببينم گوشش را مي‌کشم يا شايد برخورد تندتري با او داشته باشم.

به نظر مي‌رسد ژاوي هرناندس از اظهارنظر کاسياس درباره بوسکتس ناراحت است و آن را منطقي نمي‌داند. او گفت: کسي کار اشتباه انجام مي‌دهد و تو گوش او را مي‌گيري و تنبيه مي‌کني تا به راه راست برگردد. اين واکنش خوبي نيست. بوسکتس مورد ظلم بزرگي واقع شد. نمي‌خواهم از بوسکتس دفاع کنم؛ چرا که تصاوير به خوبي از او دفاع مي‌کنند. آن لحظه کاملا گويا است که بوسکتس از روي عمد سر پپه را زير پا نگرفت.

ژاوي که اين روزها بازوبند کاپيتاني آبي-اناري‌ها را بر بازو مي‌بندد، افزود: بعضي از هم‌تيمي‌هاي ما در تيم ملي فوتبال اسپانيا درباره بوسکتس عادلانه قضاوت نمي‌کنند. اصلا نمي‌توان در بي‌گناهي بوسکتس شک کرد. او يکي از ارکان اصلي بارسلونا است و همه ما از او حمايت مي‌کنيم.



 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها