کد خبر: ۲۱۴۴۵۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
سياه جامگان که با يک امتياز کمتر نسبت به پديده مشهد در رتبه دوم قرار دارد , بايستي روز سه شنبه ميزبان الوند همدان باشد و اين در حالي است که پديده در سيرجان به مصاف گل گهر خواهد رفت .
سعيد رمضاني , داماد ناصر حجازي که با عنوان رئيس سازمان فوتبال سياه جامگان مشهد در کنار  رضا مهاجري در اين تيم مشغول بکار است ,در گفتگويي کوتاه پيرامون شرايط سياه جامگان گفت : با لطف و عنايت پروردگار و اتحاد و يکدلي ايجاد شده ميان مالکان , مديران , مربيان , بازيکنان و تمامي عوامل و دست اندرکاران تيم , توانستيم شرايط امروزي را براي نماينده مشهد در مسابقات جام آزادگان بوجود آوريم تا در آستانه صعود به ليگ برتر قرار بگيريم. سياه جامگان در شرايط خوبي بسر مي برد و اميدوار هستيم تا با ياري خدا و عنايت امام رضا ( ع ), در هفته آخر مسابقات شرايط بگونه اي باشد تا بصورت مستقيم به ليگ برتر راه پيدا کنيم .

مربي سياه جامگان پيرامون هفته آخر مسابقات و اهميت نظارت ويژه مسوولين بر سلامت بودن رقابتها گفت : اينکه در مسابقات دسته اول کشور , شيطنتهايي شکل مي گيرد , شکي نيست اما اينکه چنين شيطنتهايي در کدام تيمها است , در حيطه وظايف من نيست که بخواهم نظر بدهم ولي از مسوولين فوتبال مي خواهم در هفته پاياني اين رقابتها , نظارت ويژه اي بر عملکرد تيمها در داخل و خارج از زمين داشته باشند تا با برگزاري رقابتي سالم ميان آنها , حق و حقوقي از تيمي ضايع نگردد و تيمها بتوانند نتيجه عملکرد واقعي خود را در طي يکسال بگيرند. بي‌گمان توجه مسوولين به پاک و سالم بودن هفته پاياني رقابتها, از اهميت ويژه‌اي برخورداراست .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها