کد خبر: ۲۱۴۱۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي بارسلونا پس از پيروزي برابر رئال بتيس اعتراف کرد تيمش مانند بازي‌هاي گذشته فوتبال زيبايي ارائه نداد.

 

بارسلونا موفق شد شب گذشته در خانه برابر رئال بتيس قعر جدولي به پيروزي 3 بر يک برسد تا از کورس قهرماني عقب نماند.

خرادو مارتينو سرمربي تيم بارسلونا پس از بازي تيمش برابر بتيس و برتري 3 بر يک شاگردانش با ابراز رضايت از نتيجه بازي اذعان کرد پيروزي تيمش مديون استعداد فردي بازيکنانش بود نه نمايش تيمي بارسلونا.

مارتينو در ابتدا گفت: امروز از تمامي بازيکنانم استفاده کردم زيرا مي‌دانستم که ديدار دشواري پيش‌رو داريم. بتيس براي فرار از قعر جدول به برد نياز داشت و اين کار را براي ما سخت کرد. آنها پرس و فشار وحشتناکي را روي ما ايجاد کردند و ما با هنر و استعداد فردي بازيکنانمان بود که پيروز شديم. در مجموع شايد امشب يکي از معدود مسابقاتي بود که ما تنها در گرفتن نتيجه از حريف برتر بوديم نه چيزي غير از آن.

سرمربي آرژانتيني بارسلونا در ادامه گفت: براي قهرماني بايد نمايش‌هايي بهتر از ديدار امشب ارائه دهيم. من بهانه‌جويي را دوست ندارم اما اين يک واقعيت است که ما سه‌شنبه شب گذشته ديدار فوق العاده دشواري را برگزار کرديم و از طرفي بايد به فکر ديدار چهارشنبه نيز مي‌بوديم و کمي طبيعي است که وقتي در يک هفته دو ديدار سرنوشت‌ساز و بزرگ پيش‌روي خود داريد، ديدار ميان آن دو بازي به آن خوبي که انتظار داريد درنيايد و نتوانيم نمايش خوبي ارائه کنيم. البته که از پيروزي تيم و حفظ فشارمان بر اتلتيکوي صدرنشين راضي و خشنود هستم.

مارتينو در پايان گفت: من پيش از اين نيز گفته بودم که ديدار برابر بتيس براي رقابت‌مان در ليگا حياتي است و اصلا فکرم را متوجه ديدار چهارشنبه در ليگ قهرمانان نخواهم کرد. دوست داشتم که شرايط بازي به گونه ديگري پيش مي‌رفت تا بتوانم به چندي از بازيکنانم استراحت بيشتري بدهم اما متاسفانه اين اتفاق نيفتاد.

بارسلونا چهارشنبه در ليگ قهرمانان اروپا در حالي برابر آتلتيکو مادريد به ميدان خواهد رفت که در ديدار رفت در ورزشگاه نوکمپ به تساوي يک بر يک رسيده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها