کد خبر: ۲۱۴۰۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
اميررضاخادم با رد ادعاي علي دايي مي‌گويد که وزارت ورزش هيچ شرط و شروطي نگذاشته است. او تاکيد مي‌کند که چنين نامه‌اي در کار نيست و نمي‌داند که آقايان از کجا چنين مسائلي را مطرح مي‌کنند.

 

اميررضا خادم، مامور رسيدگي به واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس درباره‌ي وضعيت پرسپوليس اظهار کرد: با توجه به مسئوليتي که داشتم از قبل از پايان سال بايد کارهايي را براي سامان‌دهي پرسپوليس انجام مي‌دادم. ما اقدامات لازم را آغاز کرديم که تا پايان سال ادامه داشت.

به گزارش ايسنا، معاون حقوقي، پارلماني و امور استانهاي وزارت ورزش و جوانان در واکنش بهاظهارات اخير دايي مبني بر اين که وزارت ورزش براي تقسيم پول در ميان تيم 3 شرط گذاشته است خاطر نشان کرد: طبق قانون دولت و وزارت ورزش اجازه کمک به دو باشگاه سابق پرسپوليس را ندارد به همين دليل ما به فدراسيون فوتبال 2 ميليارد تومان کمک کرديم و قرار بود اين مبلغ از طريق سازمان ليگ به فدراسيون‌ها اختصاص يابد.

او با رد وجود نامه‌ي مورد بحث تاکيد کرد: تا جايي که من مسئوليت دارم هيچ نامه‌اي از طرف وزارت ورزش به فدراسيون فوتبال ارسال نشده و نمي‌دانم آقايان از کجا به چنين مواردي اشاره مي‌کنند. تا جايي که اطلاع دارم چنين نامه‌اي وجود ندارد. بايد از کفاشيان پرسيد که اين شروط از کجا آمده چون به نقل از ايشان اين موارد مطرح شده است. وزارت ورزش شرط و شروطي نگذاشته و ما به مسائل جاري دو باشگاه ورود نمي‌کنيم . همين شرايط را باشگاه استقلال هم دارد.

خادم ادامه داد: طبيعتا همه‌ي مردم روي اين نکته تاکيد دارند که حساب وکتاب مالي باشگاه بايد شفاف و مشخص باشد. ما موظف هستيم که طبق مقررات عمل کنيم. از سازمان ليگ هم خواستيم که ازفصل آينده بر اساس قرار دادهايي که به ثبت مي‌رسانند پرداختي‌ها صورت بگيرد. درباره‌ي استقلال و پرسپوليس هم اين مساله صدق مي‌کند و بايد حساب و کتاب مالي درستي داشته باشد.

مامور رسيدگي به واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در واکنش به اخبار منتشر شده مبني بر اين که سازمان خصوصي سازي براي واگذاري همکاري نمي‌کند خاطر نشان کرد: ورود غير مسئولانه و بي‌ربط سازمان خصوصي سازي باعث شد که ما نتوانيم براي پرسپوليس اسپانسر تعيين کنيم. همچنين نشد که هيات مديره ترميم و مدير عامل قبل از پايان سال انتخاب شود. پيگير هستيم که کارها طبق روال انجام شود. ما پاهايمان را به آب زديم و تا آخر بايد پيش برويم. از چيزي هراس ندارم. اين مسئوليتي است که به من محول شده و بايد به خوبي آن را انجام دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها