کد خبر: ۲۱۴۰۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه جواد نکونام بازیکن بزرگی است، گفت: وقتی این بازیکن در اواسط فصل از این تیم جدا شد، دل خیلی ها را به درد آورد و در مورد بازگشت او در فصل آینده تصمیم گیری می شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، میرشاد ماجدی در باره تمایل نداشتن باشگاه الکویت برای تمدید قرارداد جواد نکونام و احتمال بازگشت این بازیکن به استقلال افزود: فصل جاری رو به پایان است و بحث بازگشت نکونام فصل آینده مشخص خواهد شد و این که چه کسانی در تیم می مانند و چه کسانی از تیم جدا می شوند، فصل آینده مشخص خواهد شد.

 

وی در مورد خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی گفت: این تصمیم از سوی مجتبی جباری گرفته شده و کاملا شخصی است.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم جباری غیرمنتظره نبود؟ افزود: جدا شدن این بازیکن از تیم استقلال هم در میانه فصل غیرمنتظره بود، اما به هر حال این تصمیمی بود که از سوی جباری گرفته شد و باید به آن احترام بگذاریم.

 

وی تصریح کرد: فکر نمی کنم که تیم ملی متکی به بازیکنان خاصی باشد ، چرا که بازیکنان زیادی در تیم ملی حضور دارند که می توانند جایگزین خوبی برای این بازیکن باشند. بازی در جام جهانی برای هر بازیکنی افتخار است و فکر نمی کنم فوتبالیستی حضور در این میدان بزرگ را مهم نداند.

 

ماجدی در خصوص بازگشت جباری به استقلال گفت: جباری قراردادش را برای 2سال دیگر با تیم الاهلی تمدید کرده و بعید می دانم که قصد بازگشت به استقلال را داشته باشد.

 

وی در خصوص دیدار امروز تیم استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: بعد از پیروزی مقابل الجزیره با روحیه ای مضاعف به مصاف فولاد خواهیم رفت و امید زیادی برای پیروزی در این دیدار داریم.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص مصدومان تیمش در بازی امروز بیان داشت: به جز نظری و اکبرپور بقیه بازیکنان برای دیدار با فولاد مشکلی ندارند و کاملا آماده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها