کد خبر: ۲۱۳۸۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
مديرفني باشگاه استقلال گفت: بازي با الجزيره نشان داد که مي‌توان به استقلال اميدوار بود.
منصور پورحيدري در خصوص شرايط استقلال پيش از بازي با فولاد خوزستان گفت: متأسفانه در چند وقت اخير بازيکنان استقلال تمرکز لازم را نداشتند و به همين دليل نمي‌توانستند عملکرد خوبي داشته باشند و بدشانسي هم دليل ديگري بود که نتايج خوبي نمي‌گرفتيم. البته من به مجموعه باشگاه نفت تهران پيروزي مقابل استقلال را تبريک مي‌گويم اما شايد اگر بازيکنان ما قصد زدن گل نداشتند و بازي را کنترل مي‌کردند به اين تيم نمي‌باختيم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در بازي با الجزيره اما ديديد که بچه‌ها با دوندگي زياد و تمرکز لازم بازي را در دست گرفتند و با آرامش و منطقي بازي کردن 3 امتياز حساس را به حساب استقلال ريختند. فکر مي‌کنم با اين پيروزي شرايط گذشته از تيم دور شده و آرامش به تيم بازگشته است.

مدير فني باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسد استقلالي‌ها در حفظ و کنترل توپ در بازي با الجزيره ضعف‌هاي زيادي داشتند، تصريح کرد: من هم اين موضوع را قبول دارم امسال کمبودهاي زيادي در تيم وجود دارد اما اين موضوع براي تيمي مثل ما که تغييرات زيادي داشته عجيب نيست اما بازي با الجزيره نشان داد که مي‌توان به استقلال اميدوار بود.

پورحيدري در خصوص ديدار فرداي استقلال مقابل فولاد گفت:‌فولاد تيم خوبي است و حسين فرکي در اين تيم عملکرد خوبي داشته و ما هم بازي سختي در اهواز داريم اما برد هم مقابل الجزيره باعث شد که آرامش بيشتري در تيم ديده شود و اگر اين آرامش فردا هم وجود داشته باشد بچه‌ها مي‌توانند موفق بشوند. استقلال معمولا در اهواز خوب نتيجه گرفته اما چيزي که مشخص است اين است که تا پيش از بازي با نفت تهران قهرماني دست خودمان بود اما الان شرايط فرق کرده و اگر هم بازي فردا را ببريم بايد پيگير نتايج رقبايمان باشيم. هر چند که فکر مي‌کنم پيروزي در بازي فردا به گرفتن سهميه آسيايي به ما کمک زيادي کند.

وي در پايان درباره اينکه استقلال هنوز شانس قهرماني دارد، اظهار داشت: در فوتبال هر اتفاقي ممکن است بيفتد. کار ما سخت و دشوار است اما استقلال بدون شانس نيست به شرطي که دو بازي را ببريم و نتايج ساير رقبا به نفع ما رقم بخورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها