کد خبر: ۲۱۳۷۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: تراکتورسازي به عشق هوادارانش پا بر جا مانده و اگر تماشاگر نداشت تيم ما الان کانديداي سقوط بود.

 

محمد نصرتي در خصوص شرايط تراکتورسازي تبريز گفت: متأسفانه به خاطر برنامه‌ريزي غلط مسئولان فوتبال تيم ما بعد از قهرماني در جام حذفي بي‌انگيزه شده و وقتي که کسب سهميه آسيايي‌مان قطعي شد اين موضوع به چشم آمد. از طرف ديگر فشردگي بازي‌ها باعث شد تا سرمربي ما تصميم بگيرد که به بعضي از بازيکنان استراحت دهد و بازيکنان جوانتر را به ميدان بفرستد که اين کار کاملا طبيعي است اما وقتي 6 هفته مانده تا ليگ تمام شود و ما قهرمان مي‌شويم اين موضوع باعث بي‌انگيزگي ما مي‌شود و حالا مي‌بينيم که هر کي به خودش اجازه مي‌دهد که به ما انگ کم‌کاري بچسباند و ما را زير سؤال ببرد و اين در حالي است که ما اصلا مقصر نيستيم و مقصر برنامه‌ريزان فوتبال هستند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: خيلي از آقايان مثلا کارشناس در تلويزيون مي‌گويند که چرا به بازيکنان جوان ميدان نمي‌دهيد اما حالا که مربي ما به بازيکنان جوانتر ميدان مي‌دهد اينطور انگ‌هايي به ما مي‌چسبانند و از طرف ديگر عده‌اي مي‌گويند چرا بازيکنان اصلي‌تان را بازي نمي‌دهيد و رد و بدل شدن اين صحبت‌ها باعث شده تا دست و بال مربي ما هم بسته شود. من فکر مي‌کنم براي بازي فردا تلفيقي از بازيکنان جوان و با تجربه به ديدار استقلال خوزستان برود چرا که اين تيم استرس سقوط يا داعيه قهرماني ندارد و البته هفته آينده هم بايد با استقلال بازي کنيم که اين تيم هم احتمال دارد در کورس قهرماني باشد با اين همه تيم‌هاي مدعي خودشان چون بازي رودرو دارند مي‌توانند تکليف قهرمان را مشخص کنند اما محال است که يکي از بازيکنان ما کم‌کاري کند.

مدافع تراکتورسازي تبريز در مورد پنالتي که علي کريمي در بازي با فولاد داد و اينکه گفته مي‌شود او دوست ندارد پرسپوليس با علي دايي قهرمان شود و شائبه عمدي بودن اين پنالتي به گوش مي‌رسد، اظهار داشت: متأسفانه هميشه صحبت زياد است و در دروازه را مي‌شود بست اما در دهان مردم را نه! مشخص است که علي کريمي اين کار را نمي‌کند چرا که نه او و نه هيچ فوتباليست ديگري اينقدر بي‌عقل نيست که چنين کاري را انجام دهد. من متوجه نمي‌شوم که اين افراد با چه رويي اين صحبت‌هاي سخيف را انجام مي‌دهند.

وي در خصوص ديدار فرداي تراکتورسازي مقابل استقلال خوزستان هم افزود: ما اين تيم را در دور رفت با 4 گل برديم و حدود 80 درصد اين تيم را مي‌شناسيم و فکر مي‌کنم چون هر دو تيم استرسي براي اين بازي ندارند يک بازي معمولي از آب دربيايد اما در کل اميدوارم که زودتر تکليف قهرمان ليگ برتر مشخص شود تا هم ما در حاشيه امنيت باشيم و هم افراد کم عقل، کمتر حرف بزنند!

نصرتي در پاسخ به اين سؤال که چرا تراکتورسازي در آسيا بهتر کار مي‌کند، گفت:تمام تمرکز ما بر روي ليگ قهرمانان آسياست چرا که ما يک قهرماني مي‌خواستيم که هدف‌گذاري باشگاه هم روي همين قهرماني بود و آن را به دست آورديم اما فکر مي‌کنم باشگاه هدف‌گذاري خاصي براي ليگ قهرمانان آسيا ندارد چرا که قبل از بازي با العين که بازي مهمي براي ما بود هيچ کس نيامد که با ما درباره اين بازي صحبت کند. نه کسي از طرف باشگاه، نه از طرف هيأت مديره و مديرعامل و نه حتي استانداري و شهرداري کسي درباره اين بازي با ما صحبت نکرد و حتي عيد نوروز را هم کسي به ما تبريک نگفت. باور کنيد ما اگر بازي هم مي‌کنيم فقط به پشتوانه هواداران است. در بازي با العين هم ديديد که در نيمه اول خوب بازي کرديم اما در نيمه دوم خوب نبوديم چرا که بضاعت و امکانات ما همين است. ما نه زمين تمرين داريم و نه از نظر مالي شرايط خوبي داريم.

وي در ادامه درباره صحبت‌هاي مهدي کريميان که انتقاداتي از وضعيت زمين تراکتورسازي کرده بود ، اظهار داشت: زمين يادگار امام روز قبل از مسابقه اصلا خوب نبود اما براي روز بازي شرايط بهتر شد. ما در امارات و قطر در زمين لخويا و العين بازي کرديم و فکر مي‌کنم بازي در همان زمين‌ها ما را بدعادت کرده است! البته نمي‌توان خيلي هم به مسئولان خرده گرفت چرا که امسال زمستان سختي در تبريز وجود داشت اما باور کنيد که ما حتي زمين تمرين هم نداريم و در چمن مصنوعي تمرين مي‌کرديم. زمين تمرين ما وضعيت وحشتناکي دارد. اين زمين سراشيبي دارد و قسمتي از آن چمن است و قسمتي ديگر خاک و آسفالت! باشگاه ما امکانات ندارد و باشگاه نيست.

نصرتي در ادامه انتقاداتش از مسئولان باشگاه تراکتورسازي افزود: من فکر مي‌کنم قهرماني در جام حذفي آقايان را اشباع کرده چرا که تيم به حال خودش رها شده و هيچ مسئولي از ما سراغي نمي‌گيرد و باور کنيد که فقط تراکتورسازي به عشق هوادارانش پا بر جا مانده و اگر تماشاگر نداشت تيم ما الان کانديداي سقوط بود.

مدافع اسبق تيم ملي فوتبال کشورمان صحبت‌هايش را با انتقاداتي از کادر فني تيم ملي به پايان برد. نصرتي گفت: من هيچگاه عليه کي‌روش مصاحبه نکردم و هميشه از او حمايت کردم اما کار آنها که از يکسري بازيکن مدارک گرفته‌اند کار غلطي بوده و باعث شد انگيزه بازيکنان از بين برود و اگر اين کار سکرت و محرمانه انجام مي‌شد بهتر مي‌شد چون انگيزه همه بازيکنان کشته شده و آنها انگيزه مناسبي براي ادامه کار ندارند. من فکر مي‌کنم زمان مناسبي را براي گرفتن مدارک از بازيکنان انتخاب نکردم و شايد اگر اين کار محرمانه انجام مي‌شد بهتر بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها