کد خبر: ۲۱۳۴۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان تاکيد کرد، اگر دروازه استقلال را در هفته بيست‌ونهم ليگ برتر باز کند، شادي نخواهد کرد.

اسماعيل شريفات در خصوص ديدار فولاد مقابل بنيادکار ازبکستان در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا گفت: به نظر بيشتر کارشناسان و مردم اين روزها فولاد بهترين تيم فوتبال ايران است، چون تيم ما قدرت و صلابت خود را در ليگ ايران و ليگ قهرمانان آسيا در 3 بازي گذشته نشان داده است.

به نقل از تسنيم، وي افزود: در دور رفت ليگ قهرمانان عملکرد خوبي داشتيم و امتيازات خوبي را نيز کسب کرديم اما قطعاً ديدارهاي دور برگشت از بازي‌هاي دور رفت دشوارتر است به همين دليل ما روي ديدارهاي دور برگشت تمرکز کرده‌ايم و به خوبي مي‌دانيم که بايد امتيازات کامل 2 بازي خانگي مقابل بنيادکار و الجيش را بگيريم.

مهاجم فولاد خوزستان حمايت تماشاگران خوزستاني را در ديدارهاي پيش رو تعيين‌کننده خواند و گفت: هواداران خوزستاني در اين فصل همواره از ما حمايت خوبي داشته و سنگ تمام گذاشته‌اند و اگر در بازي‌هاي آينده هم ما را مانند چند بازي اخيرمان تشويق و حمايت کنند قطعاً در بازي با بنيادکار و ديدارهاي پاياني ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا بهترين نتايج ممکن را کسب خواهيم کرد.

شريفات با اشاره به شرايط تيم بنيادکار ازبکستان گفت: در بازي رفت در دقايق تلف شده بازي برده را مساوي کرديم اما اين بار قطعاً در خانه فقط براي پيروزي تلاش خواهيم کرد، چون هدف ما اول شدن در گروه‌مان است. از سوي ديگر من به دنبال آن هستم که اولين گل آسيايي‌ام را با پيراهن فولاد مقابل بنيادکار به ثمر برسانم. البته يکبار با پيراهن استقلال به الريان قطر در ليگ قهرمانان گل زده‌ام اما هنوز با پيراهن فولاد موفق به انجام اين کار نشده‌ام.

وي نتيجه ديدار با استقلال را فولادي‌ها تعيين کننده دانست و گفت:‌ در ورزشگاه غدير اهواز فقط راه‌آهن بود که موفق شد از ما امتياز بگيرد و به تيم ديگري باج نداده‌ايم. در اهواز هيچ تيمي نمي‌تواند به راحتي از فولاد امتياز بگيرد و قطعاً استقلال هم کار سختي مقابل ما خواهد داشت.

مهاجم فولاد خوزستان ضمن تاکيد بر اينکه اگر با پيراهن اين تيم دروازه استقلال را باز کند، شادي نخواهد کرد،‌ گفت: آرزويم بالا بردن جام قهرماني با پيرهن فولاد است و در واقع دوست دارم اولين جام قهرماني‌ام در ليگ را با پيراهن فولاد بعد از کاپيتان‌مان بالاي سر ببرم. در سال‌هاي گذشته يکبار با استقلال قهرمان جام حذفي شده‌ام اما دوست دارم قهرماني در ليگ برتر را نيز در کارنامه‌ام داشته باشم و چه بهتر که اين قهرماني با تيم فولاد باشد.

شريفات در خصوص شانس قهرماني تيمش در ليگ برتر گفت: با 3 امتيازي که بيشتر از تيم دوم داريم همه چيز دست خودمان است. به عقيده من بازي با استقلال يک فينال کامل هم براي ما و هم براي استقلال است. بدون شک نمي‌خواهيم حساس‌ترين 3 امتياز فصل‌مان را از دست بدهيم، چون مي‌دانيم با شکست و يا تساوي مقابل استقلال شانس قهرماني پرسپوليس زياد مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها