کد خبر: ۲۱۳۲۲۹
زمان انتشار: ۰۰:۳۷     ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
پیامک‌های انبوه تبریکی که از سمت رییس جمهور برای مشترکان تلفن همراه ارسال شد هنوز مشخص نیست که رایگان باشد زیرا در تفاهم‌نامه نهاد ریاست جمهوری با اپراتورها جای مبلغ خالی و ابتکار عمل دست اپراتورهاست.
 
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، همزمان با فرا رسیدن سال نو، از روز پنج ‌شنبه هفته گذشته پیامک‌هایی با سامانه‌ای به نام "rouhani" با عنوان "نوروز سرشار از شادی و امید را برایتان آروزمندم. حسن روحانی رییس‌جمهور" به دارندگان تلفن همراه ارسال شد.
 
این در حالیست که یک منبع نزدیک به رئیس‌جمهور در خصوص نحوه تامین هزینه‌های ارسال این پیامک‌های انبوه گفت: این ابتکار عملی بود که از طرف آقای روحانی رییس‌جمهور کشورمان به کار گرفته شد که برای نخستین بار صورت می‌گیرد.
 
وی همچنین عنوان کرد که هیچ یک از اپراتورها وجهی از نهاد ریاست جمهوری بابت هزینه ارسال پیامک دریافت نکرده‌اند و همه آنها به صورت اسپانسر و رایگان این کار را انجام داده و می‌دهند.
 
همین موضوع باعث شد تا به سراغ مسئولان اپراتورها برویم و دلیل چنین موضوعی را جویا شویم که برخی از آنها در جواب گفتند: هنوز این موضوع قطعی نشده و تنها تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه بر روی سرشماره‌های پیامکی نهاد ریاست جمهوری نوشته شده و ابتکار عمل دست اپراتورهاست.
 
ظاهرا در این تفاهم‌نامه جای مبلغ همچنان خالی است و اپراتورها می‌توانند در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.
 
حتی اپراتورها می‌توانند در صورت تمایل مبلغ پیامک‌های ارسال شده از سامانه ریاست جمهوری را دریافت کنند اما آنطور که به نظر می‌رسد پیش از این توافقی صورت گرفته و عملا نهاد ریاست جمهوری پولی بابت پیامک‌های انبوه تبریکش در عید نوروز نخواهد پرداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۷
در انتظار بررسی: ۱۳
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
۲۲
۳
اخیرا بابت بسیاری از قبض های تلفن بیشتر از مصرفشان دریافت میشود شاید بخشی بخاطر هزینه پیامک روحانی و مابقی حق العمل کاران این ترفند باشد
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
۳۱
۱
اصلا چه فایده ای دارد ؟؟ مردم گرفتار مشکلات اقتصادی ومعیشت واشتغال و... هستند واین پیامکها داغ آنها را تازه میکند وووووو
پاسخ
سميرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
۲۹
۱
جاي نگراني نباشد اپراتور هاي از جيب مردم برداشت مي كنند!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
۲۶
۱
اگر همراه اول هم فرستاده باشد باز از جیب ملت است
پاسخ
نوری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
۱۸
۱
اقای روحانی اگر پیامکها با هزینه شخصی خودتان ارسال کردید کا بیهوده بود زیرا در زمان تحویل سال پیام خود را سرا سر اکنده انتقا د از گذشته بود دادید=یادتان باشد حضرت علی ع از بیت المال برای این کارها استفاده نمی کرد = اگر هم هزینه انها از شما نگیرند وام دار انها خواهی بود =یا اپراتور از جیب ما مردم میگیرند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
۵
۰
اصلا بعدازپیام نوروزی که از رادیووتلوزیون پخش شدچه نیازی به اینکاربود اینهم دلیل دیکری برعوامفریبی مدرن دولت
پاسخ
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۵ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
۲
۰
گوش اگرگوش تو وناله اگر ناله ی من
چیزی که البته به جایی نرسدفریاداست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۳ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
۳
۰
باتوجه به پیام رادیویی وتلوزیونی هیچگونه نیازی به اینکارنبود واین نمونه اتلاف بیت المال وعوامفریبی مدرن است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۸ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
۲
۱
آقای روحانی مدبر و معتدل ! همه میدانیم که:
احمدی نژاد در 8سال گذشته مملکت راویران و نابود کرده است !!!!
خزانه خالی است
- دولت بزرگترین بدهکار است -
هزاران میلیارد تومان به بیمه و کارخانه ها و پیمانکاران و ... بدهکار است .
قدرتهای بزگ جهان (کدخداها) ما را تحریم کرده اند.
احمدی نژاد بیخود و بدون هیچ دلیل و منطقی هزاران طرح عمرانی در تمامی نقاط کشور اجرا نموده که همه شان پول میخواند.
کدخدا ها پولهای نفتمان را نمیدهند.
کشورهای دنیا نفتمان را نمیخرند .
همه مردم گرسنه و فقیرند و منتظر توزیع سبدهای غذایی (فقر و فلاکت ) هستند.
دولت اعتدال و تدبیر پول یارانه ها را هم ندارد بدهد.
الزاماً برای نجات جان بیماران ، مردم باید از یارانه ها انصراف دهند تا شما بتوانید دارو درمان را سامان بدهید تا این که مردم نمیرند.
و ........
حالا با این اوضاع که شما هم الزام دارید و باید علیرغم پیام آتشین نوروزیتان در تلویزیون سراسری ، بطور جداگانه و تک تک هم به همه ملت ایران پیامک تبریک بفرستید تا سال جدیدشان حتماً مبارک شود. همه بخوبی میدانیم (چون هم پیام 24 خرداد را درک ارده ایم و هم بی سواد نیستیم )که برای پرداخت هزینه پیامکها (که برای بعضی ها هم دو سه بار ارسال شده ) در بیت المال چیزی وجود ندارد که استفاده کنید لذا یا باید از جیب خودتان و یا ارثیه های بجا مانده پدر مرحومتان و یا اینکه از صدقه های دریافتی از کدخدا هزینه این پیامکها را بدهید . و یا اینکه اپراتورهای همراه ، اجباراً نباید پولی را درخواست کنند و در عوض هم انشاءالله در جایی دیگر با ده ها برابر بصورت رانت از شرمنگی شان درخواهید آمد.
و یا اینکه اصلا ً میگویید از خود مردم هزینه ها دریافت شود. آره اینجوری مردم خوب و 24 خردادیمان هرکدام با پرداخت مبلغ ناچیزی این هزینه ضروری و هنگفت را پرداخت میکنند.
زنده باد دولت اعتدال و تدبیر !!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
۲
۰
مگر ممکن است بدون رضایت اقای روحانی چنین پیامک انبوهی فرستاده شود؟ نتیجه در هر صورت این ابتکار نبود اگر از بیت المال بود حرام بود واگر از مردم برداشت شود نا مشروع و اگر از ملک شخصی رئیس جمهور باشد نیز چون در رسانه ملی به عموم ملت تبریک گفته است کاری زائد و اسراف و حرام است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۸ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۳
۴
۱۲
حالا اگر محمود پیامک میفرستاد همه تان به و چه چه می کردید که بله رئیس جمهور مردمی و ...
پاسخ
saeed
ROMANIA
۰۰:۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
اتفاقا اگر آقای احمدی نژاد اینجور پیامکی میداد، امثال شماها می گفتید این کار عوامفریبی است و سوء استفاده از بیت المال! ولی حالا چی؟ حالا خیلی کار خوبی کرده و به مردم احترام گذاشته!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
محمود هیچ وقت از این کارها نمی کرد. واقعا خجالت داره . هم زمان هی زیر نویس می کنند مردم از گرفتن یارانه انصراف بدن بعد خودشون هرجور اسرافی به ذهنشون می رسه انجام یمی دهند اسمشم می زارن ابتکار عمل! بعدشم یک جوری ماست مالی اش می کنند اون از هزینه ای که بابت انقال اجساد سگ های زرد از آمریکا به ایران داشتند این از این کار بیهوده کی قراره شماها چشماتونو باز کنید دیگه اینا باید چه کار کنند تا بشناسیدشون
علیسمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۵ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۳
۲
۰
والا ما که برای هیئتمون خواستیم پیامک اطلاع رسانی بفرستیم، گفتن اگه می‌خواهید به اسم هیئتتون بره(مثل همینا که به اسم روحانی بود) هزینه هر پیامک 300 تومان میشه!!!
حالا شما حساب کن 300 ضربدر 50 میلیون کاربر تلفن همراه، یچیزی میشه در حدود:
15 میلیارد تومان
.
البته خب 15 میلیارد چیزی نیست، اندازه یک ماه یارانه‌ی 200 هزار نفره که قراره انصراف بدن و دولت راحت و بدون دغدغه بتونه اینجور هزینه ها رو بکنه!!!!!!
.
البته خب می دونید که؛ ما لبوفروشا بی سوادیم و بلد نیستیم یه حساب و کتاب ساده انجام بدیم و راحت می شه سرمون رو شیره مالید!!!!!
پاسخ
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
۱
۰
مي خواد مردم دلداري بده به خاطر افزايش سرسام اور قيمتا اصلا ما مگه واسه دولت مهميم ميگند بنزينم .............
پاسخ
مهدی
-
۱۲:۰۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
۲
۰
نگران نباشید از کیسه خلیفه بخشیده اند. احتمالا این خبر هم به دوستان نرسیده که کم نیستند افرادی که با یارانه زنده می مانند.
پاسخ
نیلوفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۱
۲
اولا خوبه ناشناسها که کامنت میذارن ادب راهم رعایت کنند دوما از آقای روحانی تشکر میکنم بابت پیام تبرییکشون وامیدوارم بافراستی که دارن مشکلات جامعه رو حل کنند درضمن من به ایشون رای ندادم ولی برای موفقیتشون دعا میکنم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها