کد خبر: ۲۱۲۶۷
زمان انتشار: ۱۶:۰۴     ۰۴ مهر ۱۳۹۰
رئیس شورای اسلامی شهر بشرویه گفت: سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به خراسان جنوبی و حضور رئیس جمهور در منطقه محروم بشرویه منشأ خیر و برکت است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از بشرویه، حسین حسینی پیش از ظهر امروز در جمع مردم بشرویه در محل شورای اسلامی شهر بشرویه اظهار داشت: حضور هیئت دولت و رئیس جمهور در شهرستان فرصت خوبی برای تقدیر و تشکر از رئیس جمهور و تلاش بی‌وقفه دولت برای خدمات‌رسانی در مناطق محروم است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در هر چند سال تعدادی حوزه انتخابیه به نمایندگان مجلس اضافه می‌شود‌، در این دوره از انتخابات مجلس نیز شهرستان‌های بشرویه و طبس یک نماینده مستقل دارند.
حسینی با اشاره به عزم دولت برای تحقق کامل مصوبات قبلی استانی تأکید کرد: در بشرویه نیز مصوباتی داشته‌ایم که با حضور رئیس جمهور باید نسبت به اجرایی شدن و اجرای کامل پروژ‌ه‌ها اقدام کنیم.
وی پروژه عظیم راه طبس به بشرویه و احداث بیمارستان و سوله‌های شهرک صنعتی را از عمده‌ترین این مصوبات دانست.
رئیس شورای اسلامی بشرویه یادآور شد: طرح عظیم جاده طبس به بشرویه یک پروژه ملی است که در سال 89 بیش از یک میلیارد تومان برای آن اختصاص پیدا کرد و نقشه‌برداری و زیرسازی آن باید انجام می‌شد.
حسینی با اشاره به انتخاب مشاور طرح گفت: در سال 90 هم مبلغی برای انجام کار در نظر گرفته است.
وی پیگیری خواسته‌های عمومی مانند بیمارستان تأمین اجتماعی، سالن چند منظوره کارگران، مستقل شدن و دایر شدن ادارات، افتتاح طرح مسکن مهر، ایجاد دانشکده دولتی، مشخص شدن وضعیت برق مصرفی کشاورزی و موتور پمپ‌ها، در نظر گرفتن برق مصرفی مناطق گرمسیر برای بشرویه، بررسی وضعیت کوره‌های آجرپزی و شهرک فخاری و مکانیزه شدن کشاورزی شهرستان را از جمله مطالبات عمومی مردم عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
!!!! رئیس جمهور گرانی نکن و به ملت فشار نیاور سفر به مناطق محروم از تو نمی خواهیم. سفر پیش کش تلبغات انتخابات نکن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها