کد خبر: ۲۱۱۹۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است که مشکلات مالي بازيکنان اين تيم روي عملکرد و ذهن آنها تاثير منفي مي‌گذارد.

محمد دايي در مورد اردوي يک هفته‌اي پرسپوليس در ساري گفت: در مجموع اردوي خوبي را پشت سر گذاشتيم و به اهداف‌مان دست پيدا کرديم. برگزاري 2 بازي دوستانه در چمن مصنوعي هم باعث شد تا با شرايط اين گونه زمين‌ها آشنا شويم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: برد و باخت در بازي‌هاي دوستانه مهم نيست. براي کادر فني مهم اين بود که در بازي‌هاي دوستانه بتواند به ترکيب اصلي و هماهنگي دست پيدا کند. اصلاً ذات بازي‌هاي دوستانه همين است و نبايد پيروزي يا شکست در آن تاثيري داشته باشد.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص مشکلات مالي بازيکنان اين تيم اظهار داشت: ديگر اين مسائل را فراموش کرده‌ايم اما مشکلات مالي صددرصد روي ذهن بازيکنان و مربيان تاثير منفي مي‌گذارد اما ما تصميم گرفتيم تا ديگر در اين مورد حرفي نزنيم.

دايي در پاسخ به اين پرسش که آيا او هم دچار مشکل مالي شده و چند درصد از قراردادش را از پرسپوليس گرفته است، تاکيد کرد: من بيرون از فوتبال هم درآمد دارم و ممکن است مشکلي نداشته باشم اما بازيکنان روي قراردادهايي که امضا کرده‌اند حساب کرده‌اند. دقيقاً نمي‌دانم چقدر پول گرفته‌ام اما دريافتي من هم مانند ديگران به اندازه 30 درصد از رقم قراردادم بوده است.

وي تصريح کرد: تمام هم و غم ما و بازيکنان اين است که در 3 بازي پاياني نتيجه لازم را بگيريم تا همانطور که هواداران مي‌خواهند به قهرماني برسيم. هر چند اين يک کار سخت است اما مطمئناً شدني است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها