کد خبر: ۲۱۱۹۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس مي گويد آرزويش در سال جديد قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر است.
سيدجلال حسيني درباره سال 92 و ارزيابي‌اش از شرايط خود در اين سال اظهار کرد: خدا را شکر سال خوبي داشتم. روزهاي خوبي با پرسپوليس و هوادارانش داشتم و در حال حاضر اميد زيادي براي قهرماني داريم. اگرچه مشکلات زيادي هم در طول فصل گريبان گيرمان شد و همه آرزو داشتيم پرسپوليس با شرايط بهتري روبرو مي‌شد.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: سه بازي تا پايان فصل باقي مانده و اميدواريم که بتوانيم با کسب بهترين نتايج قهرماني را به هواداران هديه کنيم. آرزوي من در سال 93 قهرماني پرسپوليس است و اينکه هواداران خود را بعد از مدت‌ها خوشحال کنيم. اميدوارم سال جديد براي همه ايراني‌ها سال خوب و همراه با شادي باشد.

مدافع پرسپوليس درباره آخرين وضعيت مصدوميت خود نيز گفت: ديروز دوباره MRI گرفتم و فعلا شرايط خوب است. فکر مي‌کنم از امروز در تمرين‌هاي گروهي شرکت مي‌کنم و مشکل خاصي براي سه بازي نهايي پرسپوليس ندارم.

حسيني درباره اردوي پرسپوليس در مازندران و تاثيرش در عملکرد اين تيم براي ادامه فصل گفت: اردوي خيلي خوبي بود که با تشخيص کادر فني در شمال کشور برگزار شد و فکر مي‌کنم مي‌توانيم نتيجه آن را در سه بازي آخر ببينيم. اميدوارم در چند روز باقي مانده هم که در تهران تمرين مي‌کنيم بتوانيم با حضور هواداران و حمايت‌هايشان با روحيه خوب به استقبال سه بازي نهايي برويم.

او همچنين درباره مشکلات مالي پرسپوليس گفت: همه بازيکنان هنوز مشکل دارند. ما هنوز پولي نديده‌ايم و مشکلات پابرجاست. متاسفانه به باشگاه کمکي نمي‌شود و توپ را در زمين بازيکنان مي‌اندازند و مي‌گويند بازيکنان فلان و بهمان هستند. کافي است يک بار خودشان را جاي ما بگذارند. بخش زيادي از قراردادمان را نگرفته‌ايم و در آستانه سال جديد دست‌مان خالي است. فعلا هم خبري از پول نيست. فقط اميدوارم که در فصل بعد شاهد اين مسائل نباشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها